کد خبر: ۵۳۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 17 December 2017
    مدیر اداره برق قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طرح جابجایی تیرهای برق حریم خیابان و ساماندهی شبکه سیمی فرسوده بافت قدیمی این شهرستان اجرا و معضل تیرهای چراغ برق مرتفع شد.

جواد بشارت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای ساماندهی تیرهای برق بعد از مسیرگشایی و عقب کشی بافت فرسوده به منظور توسعه خدمات شهری انجام شد.
وی ادامه داد: از آنجایی که ساخت و سازهای جدید سبب قرار گرفتن تیرهای برق در مسیر عابران پیاده و وسایط نقلیه می شد به منظور رفاه حال مردم قسمت عمده ای از بافت قدیمی و اصلی شهرستان قصرقند که دارای وضعیت نابسامانی از لحاظ تعدد تیرهای مازاد و داخل حریم خیابان و همچنین شبکه سیمی فرسوده با روشنایی نامناسب بودند مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: در این زمینه شبکه به طور کامل اصلاح و طبق اصول مهندسی و با رعایت حریم قانونی و همچنین تعویض شبکه سیمی به خودنگهدار همراه با نصب تیرهای استاندارد و روشنایی مطلوب در دستور کار قرار گرفت.
مدیر اداره برق قصرقند گفت: این طرح با اقداماتی نظیر تعویض 17 اصله تیر برق و تعویض شبکه سیمی با کابل خودنگهدار به طول افزون بر پنج کیلومتر با اعتبار بیش از 300 میلیون ریال انجام شد.
به گزارش ایرنا قصرقند در 540 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار