جلسه هم اندیشی بانوان شاغل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با حضور مدیر منطقه و بانوان شاغل در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 22 December 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر منطقه زاهدان هدف از برگزاری این جلسه را معرفی اهداف ، رویکردها و عملکرد امور بانوان منطقه عنوان نمود و افزود : زنان جایگاه ویژه ا ی در سازمان دارند و از توانایی های بالایی در برخی از امور برخوردارند. وی گفت دقت ، سرعت و ظرافت در انجام امور از ویژگی های بارز بانوان است که این امر می تواند تاثیر بسزایی در محیط کار داشته باشد.
کورش بالادست گفت بانوان توانایی بالقوه ای در زمینه تصدیگری امور دارند و در صورت داشتن ویژگی ها و شرایط لازم در سمت رئیس واحد نیز از توانایی آنها استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به نقش اجتناب ناپذیر مادران در خانواده و تربیت فرزند ، خانواده را با اهمیت ترین و ارزشمندترین نهاد جامعه خواند که می تواند مسیر حرکت اجتماع را تعین کند و در این میان بانوان بعنوان رکن اصلی در خانواده باعث قوام و پایداری خانواده می شوند.
بهبود وضعیت پرداخت حقوق ، برگزاری کارگاه های آموزشی جهت بانوان و فرزندان، پرداخت وام، برگزاری دوره های ورزشی و تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و پیمانکاری از جمله مهمترین مباحثی بود که در این جلسه از سوی بانوان مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار