امام جمعه اقلید گفت:به حوادث و اتفاقات اخیر کشور اشاره و عنوان کرد: پدر و فرزندی که در درود جان باختند، پاسداری که شهید شد، سوزاندن اموال عمومی، تخریب بیت‌المال، آتش زدن مساجد، سوزاندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سردادن شعارهای انحرافی که نماینده ترامپ تکرار می‌کند، حمایت کاخ سفید از فتنه‌گران و آشوب‌طلبان، پشتیبانی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل از اغتشاشگران، همراهی نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه انگلیس از آن‌ها و در یک کلام، حمایت و همراهی اهل برجام کذایی (1+5) از جانیان، آتش‌افروزان و...نشان می‌دهد که آشوب‌طلبان سخن منطقی و حرف حسابی برای گفتن ندارند.
کد خبر: ۵۴۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به تجلیل و تحسین امام(ره) از ملت بزرگ ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل در وصیت‌نامه الهی سیاسی خود ملت ایران و توده میلیونی آن را بهتر از مردم حجاز در دوره پیامبر(ص) و ملت کوفه و عراق در زمان امام علی(ع) و امام حسن(ع) خواندند.

وی با بیان اینکه، امروز می‌بینیم که ملت ایران اسلامی از قوای مسلح نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج گرفته تا اقشار مختلف قوای مردمی، حماسه‌ها می‌آفرینند و فداکاری‌ها می‌کنند، گفت: به چنین ملتی که در سایه اسلام تربیت شدند، افتخار می‌کنیم.

طالبی به تأکید امام(ره) و مقام معظم رهبری در راستای لزوم رسیدگی مسؤولان به وضعیت معیشتی مردم (کار، مسکن، اشتغال، اقتصاد و...) اشاره کرد و تلاش هرچه بیشتر و مؤثرتر مردم در این راستا را خواستار شد.

امام جمعه اقلید به حوادث و اتفاقات اخیر کشور اشاره و عنوان کرد: پدر و فرزندی که در درود جان باختند، پاسداری که شهید شد، سوزاندن اموال عمومی، تخریب بیت‌المال، آتش زدن مساجد، سوزاندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سردادن شعارهای انحرافی که نماینده ترامپ تکرار می‌کند، حمایت کاخ سفید از فتنه‌گران و آشوب‌طلبان، پشتیبانی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل از اغتشاشگران، همراهی نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه انگلیس از آن‌ها و در یک کلام، حمایت و همراهی اهل برجام کذایی (1+5) از جانیان، آتش‌افروزان و...نشان می‌دهد که آشوب‌طلبان سخن منطقی و حرف حسابی برای گفتن ندارند.

وی افزود: دشمنان و مزدوران داخلی آن‌ها، تنها به دنبال تسویه حساب با نظام و دشمنی با ملت مسلمان ایران بوده و هستند اما با پاسخ قاطع مردم، تیرشان دوباره به سنگ خورد.

طالبی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی ترامپ که گفته بود، عربستان گاو شیردهی است که باید آن را دوشید، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، از فتنه 78 تاکنون با نقشه‌های بسیار به دنبال ضربه زدن به اسلام و ملت بزرگ و مسلمان ایران هستند و با پول‌های آل سعود، آل خلیفه و... برای براندازی نظام، توطئه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در برابر این دشمنان باید با همدلی و هم‌زبانی، وحدت و انسجام ملی، دوره از تفرقه و تفرقه‌افکنی، ولایت مداری و... ایستادگی کرد.

امام جمعه اقلید با تقدیر از سپاه و بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) که با تیزبینی خود امور را رصد کرده و فرصت را از دشمن گرفتند، از تدبیر نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت در اغتشاشات اخیر قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی با اقتدار و ملاطفت به‌موقع به خوبی به وظایف خود عمل و مسائل را کنترل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار