کد خبر: ۵۵۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 10 January 2018

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جاهلیت مدرن با توان رسانه ای فوق العاده و مجهز به علم، فناوری و ثروت زندگی بشریت را تهدید می کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در یادواره شهدای منطقه سیستان و سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی در مصلی المهدی(عج) زابل با بیان اینکه خون شهدا در مقابل جاهلیت مدرن ایستاده است اظهار داشت: مردم هوشیار و بیدار این منطقه در مقابل تهدیدها علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران با اقتدار ایستادگی می کنند به طوری که تعداد شهدا و حضور با بصیرت آنان در دفاع از آرمان های انقلاب گواه بر این ادعاست.
وی افزود: مردم این نقطه از ایران اسلامی در آزمون های اجتماعی و سیاسی به خوبی حضور پیدا کردند که به عنوان یک طلبه از آنان تشکر می کنم.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: توسعه یافتگی، پیشرفت و رفع محرومیت در پرتو وحدت، انسجام و امنیت تحقق می یابد که با تلاش نیروهای مسلح و بسیج وحدت و انسجام در سیستان و بلوچستان مثال زدنی است.
وی تاکید کرد: وظیفه تمام مسئولان کار و تلاش برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی منطقه سیستان جدا از جناح بندی های سیاسی است.
حجت الاسلام رئیسی افزود: استقامت و صبر قابل مشاهده از ملت ایران در مسیر هدف بعد از گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن را وادار به عقب نشینی و تنزل کرده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: در عملیات کربلای پنج 2 گردان از منطقه سیستان حضور داشتند که به عنوان نمایندگان واقعی مردم این منطقه حماسه ای بزرگ خلق کردند.
سردار حسین معروفی افزود: با وجود اینکه در دوران دفاع مقدس هیچ تهدیدی از جانب دشمن بعثی علیه مردم سیستان و بلوچستان نبود مردم این استان در عملیات های مختلف هشت سال جنگ تحمیلی حضور یافتند و افزون به 2 هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.
وی تصریح کرد: این مردم امروز شایسته خدمت و تکریم هستند چرا که مقاوم پای انقلاب ایستاده اند.
وی اظهارداشت: مردم منطقه سیستان در پی ناآرامی های اخیر در برخی از نقاط کشور به عنوان نخستین شهر سیستان و بلوچستان در مقابل اخلال گران ایستادند.
وی گفت: کارهای بنیادی و اصیل در بخش های اقتصادی، معیشتی و توسعه ای سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل نیز در این مراسم ورود جدی آستان قدس رضوی برای رفع محرومیت های منطقه سیستان را خواستار شد.
به گزارش ایرنا یادواره شهدای منطقه سیستان و سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید حاج قاسم میرحسینی امروز /سه شنبه/ با حضور تولیت آستان قدس رضوی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه سلمان، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان، رئیس کل دادگستری استان، ائمه جمعه، فرمانداران، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، معتمدان و اقشار مختلف مردم در مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار