جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 3 تن و 301 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 11 قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳ 21 January 2018

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سرهنگ احمد طاهری در جمع خبرنگاران رسانه گروهی گفت: ماموران انتظامي شهرستان هاي "سراوان" و "ایرانشهر" در سلسله عمليات هاي مبارزه با قاچاقچيان مسلح، با پشتيباني فني پليس مبارزه با مواد مخدر استان، يک باند بزرگ که با استفاده از خودروهاي کوهستاني، قصد جابه جايي مواد در منطقه کوه سفید را داشتند، شناسايي کردند.
وي افزود: پس از چندين هفته اقدامات شبانه روزي و رصد مسير هاي تردد اعضاي اين باند، شب گذشته يگان هاي عملياتي پليس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری یازده نفر از این قاچاقچیان، توقیف 8 دستگاه خودرو و کشف 2 تن و 901 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و 400 کیلوگرم حشیش شدند.
جانشین فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان در پايان خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار