دکترمحمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
از همکاری این شرکت چینی که دارای سابقه خوبی در اجرای پروژه های بزرگ و مادر می باشد در مازندران استقبال می کنیم.
کد خبر: ۵۵۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 22 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، دکترمحمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت و گویی اظهار داشت: از سرمایه گذاری شرکت های خارجی جهت ایجاد اشتغال پایدار در مازندران حمایت می کنیم.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در دیدار با الکس تسی مدیرعامل شرکت RBS کشور چین و هیات همراه که در محل این سازمان انجام شد با اعلام این مطلب گفت: برخی صنایع بزرگ و مادر تاکنون در مازندران کمتر مورد توجه قرار گرفته اند که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده شاهد فعالیت این صنایع در استان مازندران باشیم.

وی با اعلام اینکه آقای استاندار هفته گذشته به بنده ماموریت دادند که طرح های بزرگ و مادر را جهت رونق اشتغال شناسایی و تحلیل نمایم، اعلام کرد:

از همکاری این شرکت چینی که دارای سابقه خوبی در اجرای پروژه های بزرگ و مادر می باشد در مازندران استقبال می کنیم.

دکتر محمدپور خطاب به هیات چینی با اعلام اینکه ما برای پروژه هایی که دارای اولویت باشند بهترین شرایط را در استان مازندران فراهم می کنیم، گفت: در استان مازندران و در سطح کشور ظرفیت های خوبی در بخش نیروی انسانی و هم تجهیزات وجود دارد که علاقمند هستیم آنها را به شما معرفی و شما بر اساس تشخیص از آنها استفاده کنید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد این شرکت هر چه زودتر مقدمات اجرایی پروژه های خود بویژه صنایع مادر در مازندران را آغاز نماید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار