تیم فوتبال اکسین البرز با پیروزی در برابرشهرداری تبریز ، توانست با صعود 3 پله ای در مکان پنجم در لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۵۵۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 22 January 2018

به گزارش تابناک : عصر یکشنبه اکسین البرز میزبان تیم شهرداری تبریز بود، که در شرایطی که اکسین دراین بازی خانگی به در بسته می کوبید، در دقیقه 91 صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه کاشته را شاهین شفیعی به طاق دروازه شهرداری تبریز دوخت تا اکسین برنده این بازی حساس بشود.
با کسب این امتیاز، اکسین البرز توانست با 32 امتیاز از مکان هشتم به پنجم جدول لیگ دسته یک کشور صعود کند و یک گام دیگر برای صعود به لیگ برتر نزدیک تر شود.
سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در گفت وگو با ایرنا گفت: این تیم از دید کارشناسان در نیم فصل اول چه به لحاظ کیفیت فنی و چه به لحاظ خلق موقعیت جز بهترین‌های لیگ بود.
علی لطیفی افزود: عملکرد اکسین البرز در این مدت برای تیمی که پنج روزه تشکیل شده بود عملکرد خوبی داشته، زیرا در روزهای اول تشکیل تیم مجموعه اکسین از من خواست تا فقط تیم را در لیگ حفظ کنم.
وی اضافه کرد: بازی‌های ما در خانه و خارج از خانه متفاوت است، با توجه به اینکه ابزار لازم برای بازی‌های خارج از خانه را نداشتیم نتوانستیم در آن بازی‌ها مثل بازی‌های خانگی نتیجه بگیریم، اما با جذب بازیکنان جدیدی که به نظرم جز بهترین‌های ایران هستند این ابزار در اختیار ما قرار گرفته است.
وی در خصوص نتیجه‌های ضعیف اکسین از آغاز نیم فصل دوم نیز گفت: در 2 بازی گذشته حاشیه‌های زیادی برای تیم ما به وجود آمد، علاوه بر آن اکسین فقط 13 بازیکن در اختیار داشت، هر تیمی در این شرایط به جای اکسین بود از هم می‌پاشید، در هر حال معتقدم با گل گهر بد بازی کردیم اما در مقابل ملوان بازی خوبی ارائه دادیم و حداقل بازی باید مساوی می‌شد.
سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به بازی روز گذشته این تیم با شهرداری تبریز اظهار داشت: با وجود حاشیه های فراوان در این بازی و نیاز اکسین به کسب 3 امتیاز، توانسته ایم از این بازی با موفقیت بیرون آمده و روند شکست ناپذیری در خانه را ادامه دهیم.
لطیفی افزود: قصد داریم این روند شکست ناپذیری در خانه را به بازی های خارج از خانه نیز تسری دهیم و معتقدم با بازیکنان جدید موفق به این کار شویم.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار