کد خبر: ۵۶۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 18 February 2018

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را در جلسه علنی نوبت دوم امروز قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، متن این تذکرات که توسط اکبر رنجبرزاده قرائت شد، به شرح زیر است:

مرادی نماینده مریوان به وزیر کشور: علت مسدود شدن مرز مریوان و سروآباد که موجب نگرانی مردم این حوزه شده است، چیست.

مرادی نماینده بندرعباس به وزیر راه و شهرسازی: به علت عدم تخصیص قیر در استان هرمزگان کلیه پروژه‌های راهسازی تعطیل گردیده است.

میرزاده نماینده گرمی به وزیر اقتصاد: علت عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان توسط خزانه کشور چیست.

فلاحت‌پیشه، برزگر و نقوی‌حسینی به وزیر آموزش و پرورش: توجه به نارضایتی مردم درخصوص حذف ناگهانی آزمون‌های تیزهوشان و مدارس نمونه‌دولتی در شرایط زمانی نامناسب.

فلاحت‌پیشه، برزگر، نقوی‌حسینی و محمدی به وزیر اطلاعات: شناسایی و پیگرد عوامل دارای رانت اطلاعاتی که بر اثر نوسانات اقتصادی و پولی اخیر به ویژه در افزایش قیمت طلا و ارز صاحب درآمدهای بادآورده و کلان شده‌اند.

فاطمه حسینی و پروانه مافی نمایندگان تهران به وزیر کشور: ضرورت رسیدگی عاجل و برخورد قاطع با مسببین قطع درختان در مجتمع مسکونی کوی پلیس در منطقه 16.

جلودارزاده نماینده تهران به اتفاق مافی، حسینی، محجوب، محمودی، صادقی، زرآبادی، ساعی، ذوالقدر و الماسی به وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی: عدم رعایت قانون کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ال سی وایکیکی.

مسعودی نماینده نی ریز به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو: متاسفانه تاکنون علی‌رغم وجود قانون و مصوبه هیچ اقدام عملیاتی برای احیای دریاچه بختگان صورت نگرفته است.

محبی‌نیا نماینده میاندوآب به وزیر کشور: جلوگیری از برخورد وهم‌آمیز امور ایثارگران با جانبازان.

حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر کشور: ضرورت تشکیل جلسه ویژه مدیریت بحران با حضور مسئولین ذی‌ربط کشوری در استان اصفهان با توجه به شرایط حادث شده.

نوروزی نماینده رباط‌کریم به وزیر آموزش و پرورش: چرا وزارت آموزش و پرورش احکام ایثارگری کارمندان این وزارتخانه را در برنامه ششم توسعه اجرا نمی‌کند.

گودرزی نماینده بروجرد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی فوری به مسکن مهر بروجرد. آیا خانواده ما و شما می‌توانند هفت طبقه بدون آسانسور بالا بروند در حالی که با کمی پیگیری این مشکل و بسیاری از مشکلات آنها حل می‌شود.

بیگلری نماینده سقز به وزیر اقتصاد: علت عدم کنترل بازار ارز که باعث ناآرامی در بازار و استرس به ملت ایران شده است، چیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار