کد خبر: ۵۶۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 19 February 2018

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه چابک سازی و اصلاح نظام اداری بر گرفته از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ های دولت است گفت: باید هرگونه تحول و نوسازی در سیستم اداری این استان متناسب با توسعه آن انجام شود.

به گزارش ایرنا سید دانیال محبی روز دوشنبه در نشست شورای راهبری مدیریت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عملکرد دستگاهها بر اساس شاخص های عمومی، تخصصی و وضعیت این استان ارزیابی می ‌شود.
وی توجه به موضوع پایش و ارزیابی عملکرد دستگاهها را مهم برشمرد و بر آموزش مدیران برای آشنایی با این شاخص ها را مورد تاکید قرار داد.
استاندار سیستان و بلوچستان تمرکز و توجه به محتوای عملکرد دستگاهها را از نقاط قوت فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی این استان در سال 1396 دانست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ارزیابی دستگاهها باید براساس شاخص های عمومی برگرفته از قوانین و مقررات نظام اداری و برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری انجام شود.
غلامرضا مالکی با گلایه از کم توجهی و درک ضعیف برخی دستگاهها نسبت به اهمیت اصلاح نظام اداری و ارزیابی عملکرد دستگاه ها بر توجه بیشتر به این موضوع تاکید کرد.
وی با بیان اینکه مسئولان کمیته های زیر مجموعه شورای راهبری به عنوان دبیر این کمیته ها موضوعات را باید پیگیری کنند، افزود: ارزیابی اولیه دستگاههای اجرایی نخست در کمیته های پنجگانه انجام و سپس در شورای راهبری مدیریت سیستان و بلوچستان مورد ارزیابی نهایی قرار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی که همه ساله به مناسبت هفته دولت برگزار می گردد اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار