سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد که اردوی این تیم را ترک نکرده چون اصلا تیمش اردویی نداشته است.
کد خبر: ۵۶۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 23 February 2018

عبدالله ویسی بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: با شرایط سختی که تیم از نظر روانی دارد باید با تیمی بازی کنیم که به لحاظ فنی و روانی عالی است. در ورزشگاه باید همه چیز را فراموش کرده و رقیب خوبی برای پرسپولیس باشیم.

او افزود: گفتند ویسی اردو را ترک کرد. ما اردویی نداشتیم. گفتند ۹ شب پرواز داریم. ما در زمستان دو روز زودتر بلیط می‌گیریم. خودم تنهایی آمدم اما گفتند تیم فردا می‌آید. می‌خواهند تیم را اذیت کنند.

ویسی اضافه کرد: مردم باهوش هستند. می‌گویند ویسی پولش را گرفته است. اصلا قبول من تمام پولم را گرفته‌ام. چرا تیم تمرین نمی‌کند؟ یک روز بازیکن سرتمرین نیست، یک روز مربی نیست. یک روز ماساژور نیست. من پولم رو گرفته‌ام و تمام امکانات را هم به من داده‌اند. اما سوالم این است چرا تیم تمرین نمی‌کند؟

سرمربی استقلال حوزستان با عصبانیت بیش‌تری ادامه داد: من دزد؛ من قاتل؛ من همه کاره؛ چرا تیم به تمرین نمی‌آید؟ مرا رها کنید و به داد تیم برسید. مسوولان بیایند بگویند ویسی اخراج است اما مشکل تیم را حل کنند.

او هم‌چنین با بیان مشکلات استقلال خوزستان بعد از قهرمانی دو سال پیش عنوان کرد: مگر می‌شود تیم قهرمان در دو سال این بلاها سرش بیاید؟ من نمی‌توانم هر روز با خواهش و تمنا بازیکن را از خانه‌اش به تمرین بیاورم. چرا تیم باید ساعت ۹ شب قبل از بازی به تهران برسد؟ احتمالا بازیکنان ساعت ۲ نیمه شب در هتل مستقر خواهند شد. من چه زمانی باید جلسه فنی برگزار کنم؟ بازیکنان چه ساعتی باید بخوابند و استراحت کنند؟

ویسی هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که چه مشکلی با مدیرعامل بشگاه دارد؟ گفت: من با ۱۳ مدیرعامل کار کرده‌ام و با ۱۲ تای آن‌ها ارتباطات خانوادگی داشته‌ام اما فقط با یک نفر ارتباط نداریم. هیچ کس نمی‌تواند با من مشکل داشته باشد چون همیشه شفاف هستم و رو بازی می‌کنم. امروز می‌گویند به جای ۲۰ بازیکن باید ۱۸ بازیکن به تهران ببرید. فقط می‌خواهند اعصاب من را خرد کنند. مگر می‌شود دو بازیکن را قبل از بازی خط بزنم؟ یا باید از کادر فنی و مربی و پزشک کم کنم یا بازیکن را کنار بگذارم؟

سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که خودش برای آمدن به تهران بلیت هواپیما تهیه کرده است، تاکید کرد: یک نفر در باشگاه موش می‌دواند چرا می‌خواهید اذیت کنید. یا می‌خواهند مرا نابود کنند یا تیم را. اما مطمئن باشید من نابود نمی‌شوم. افراد زیادی در فوتبال منشوری شده‌اند و رفته‌اند اما من شناخته شده‌ام و همه مرا می‌شناسند. اعلام کنید می‌خواهیم تیم سقوط کند اما مرا اذیت نکنید. یک نفر اخبار را از جانب من بد به باشگاه انتقال می‌دهد. این‌ها را برای مردم مشخص کنید.

ویسی در پاسخ به این پرسش که چرا با این شرایط در استقلال خوزستان مانده است؟ توضیح داد: شاید بخواهند من میدان را خالی کنم اما خودم تیم را بسته‌ام و بهتر از همه اخلاق و رفتار بازیکنان را می‌دانم. می‌گویند چرا تیم را یک سال رها کردی و به سپاهان رفتی. من اگر به اصفهان رفته‌ام دلیلش این بود که خودشان من را بیرون کرده‌اند. ۲۰ بار این حرف را زده‌ام اما یک بار تکذیب نشده است پس نشان می‌دهد دروغ نمی‌گویم. بعد از قهرمانی با استقلال خوزستان ۲۰ بازیکن از تیم رفتند اما من برگشتم چون عرق خوزستان داشتم. از مسوولان خواهش می‌کنم من را مقابل مردم قرار ندهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار