پیرو برگزاری اولین همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه‌ی پایدار در سواحل مکران در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ و استقبال کم نظیر فعالان اقتصادی و مقامات عالی رتبه‌ی داخلی و خارجی، ستاد توسعه سواحل مکران در نظر دارد دومین همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران را در روزهای ششم و هفتم اسفند ماه سال جاری در تهران و سواحل مکران برگزار نماید.
کد خبر: ۵۷۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 25 February 2018


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دومین دوره این همایش در حالی برگزار می گردد که مقامات عالی رتبه‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران و در رأس همه، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر آشکار سازی ظرفیت‌های منطقه‌ی مکران به عنوان «گنج فراموش شده» اتفاق نظر داشته و بر تلاش گسترده و هماهنگ همه‌ی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف جهت توسعه‌ی این منطقه‌ی استراتژیک و بهرمندی و توانمندسازی جامعه‌ی محلی و توسعه‌ی پایدار سواحل مکران تأکید دارند.
دومین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه‌ی پایدار سواحل مکران نمایانگر عزم ملی و بسیج اراده‌ها برای فعلیت درآوردن ظرفیت‌های این منطقه‌ی استراتژیک کشورمان می‌باشد. برگزاری این همایش، فرصتی کم نظیر برای فعالان اقتصادی ایرانی و صاحبان خارجی فناوری و سرمایه برای آشنایی با طرح‌ها و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و توسعه‌ی همکاری‌های بین‌المللی فراهم ساخته تا از این رهگذر گام های موثر دیگری در توسعه منطقه برداشته شود.
گفته می‌شود معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد توسعه سواحل مکران سخران امروز این همایش خواهد بود.
در این دوره نمایشگاه، شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران متولی ساخت مگاپروژه شهرک پتروشیمی مکران ضمن حضور در همایش به معرفی فرصت‌های پیش روی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سومین قطب پتروشیمی کشور خواهد پرداخت.

شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران که متولی ساخت شهرک پتروشیمی مکران به عنوان سومین قطب پتروشیمی کشور است در این نمایشگاه از تغییرات استراتژیک در واحدهای مستقر در این شهرک رونمایی می کند و مجتمع‌های مدرن GTX که تاکنون در ایران سابقه فعالیت ندارند را معرفی خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار