کد خبر: ۵۷۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 03 March 2018

عامل قتل پس‌از دستگیری ادعا کرد مقتول درخواست شیطانی از او داشت و به‌خاطر همین موضوع باهم درگیر شدند که در این میان غلام 26ساله، مرد 27 ساله‌ای به نام امیر را به قتل رساند.

به گزارش روزنامه ایران، مرد جوان که درپی مشاجره و درگیری هموطنش را در ساختمانی نیمه کاره به قتل رسانده بود صبح دیروز درحالی محاکمه شد که خانواده مقتول شرط عجیبی را برای بخشش او مطرح کردند.

آنها گفتند اگر دو خواهر قاتل، با دو برادر مقتول ازدواج کنند حاضر به‌گذشت خواهند شد. رسیدگی به این پرونده از سال 93 در پی جنایت خونینی که حوالی فردیس کرج در یک ساختمان نیمه کاره اتفاق افتاده بود شروع شد. عامل قتل نیز پس‌از دستگیری ادعا کرد مقتول درخواست شیطانی از او داشت و به‌خاطر همین موضوع باهم درگیر شدند که در این میان غلام 26ساله، مرد 27 ساله‌ای به نام امیر را به قتل رساند.

صبح دیروز عامل جنایت از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت تا در دادگاهی به‌ریاست قاضی هدایت رنجبر محاکمه شود. در آغاز جلسه خانواده مقتول گفتند براساس توافق قبلی و به شرط ازدواج دو خواهر قاتل با دو پسرآنها در افغانستان، حاضرند او را ببخشند.

بدین ترتیب متهم به قتل افغانی تبار هم اعلام کرد خواهرانش حاضرشده‌اند به‌خاطر نجات او با دو برادر مقتول ازدواج کنند. بنابراین رسیدگی به این پرونده با توجه به رضایت اولیای دم پایان گرفت. سپس قضات وارد شور شدند تا رأی خود را از نظر جنبه عمومی صادر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار