کد خبر: ۵۷۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 04 March 2018

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق گفت: عده‌ای به نام دین تیشه بر ریشه اسلام می زنند و جنایت‌های مختلف انجام می‌دهند که نیروهای داعش و کفار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، سردار محمد مارانی در همایش علما و روحانیون در ایرانشهر اظهار کرد: عده‌ای به نام دین تیشه بر ریشه اسلام می‌زنند و جنایت‌های مختلف انجام می‌دهند، اینها نیروهای داعش و کفار هستند.

وی افزود: نقش شما به عنوان مبلغان نقش بسزایی است اینکه شما در جاهای مختلف روستاها، شهرها، خارج از حوزه شهر، استان و منزل خود برای تبلیغ دین می روید بسیار ارزشمند است و باید بدانیم رسالتی را انجام می دهیم که در فردای قیامت از ما سوال می شود که چه کرده ایم آیا مردم را به هم وصل کرده ایم یا نه جدا ؟ این وظیفه شما علمای اهل تشیع و تسنن است و ما باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

سردار مارانی افزود: امروز به لطف خداوند متعال در سیستان وبلوچستان در بحث وحدت، انسجام و اتحاد الگو هستیم، به کارگیری برادران اهل سنت بیش از آن چیزی که فکر کنید در بحث امنیت در دسته‌های رزمی در منطقه که در حال فعالیت هستند و به مبارزه با تروریست‌ها انجام وظیفه می‌کنند، این ستودنی است.

وی ادامه داد: در پاسگاه 171 میل مرزی سراوان وقتی تروریست ها به پاسگاه مرزی حمله کردند برادران شیعه و سنی، پاسداران و بسیجیان در کنار هم بودند، آن تروریست نامسلمان صدا می‌زند برادران بلوچ ما با شما کار نداریم شما این شیعه‌ها را تحویل دهید آن برادر اهل سنت می‌گوید ما یک مسلمانیم شیعه و سنی فرقی ندارد ما در کنار هم هستیم اتفاقا شما با ما سروکار دارید نه برادران اهل تشیع و می‌ایستد تا شهید می‌شود؛ این برادر عزیز اهل سنت شهید می‌شود تا شیعه زنده بماند این برای ما افتخار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق گفت: در جبهه‌های جنگ بیش از 200 هزار شهید تقدیم کردیم شیعه وسنی در کنار هم برای حفظ اسلام به دفاع پرداختند اینها یعنی وحدت، اتحاد و انسجام و امروز افتخار داریم در این منطقه خدمتگزار شما باشیم و در زمینه‌های امنیت، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و غیره به افرادی که نیازمند هستند کمک کنیم.

سردار مارانی در ادامه به تشریح برخی از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی پرداخت و گفت: فرصت باز کردن تک تک اقدامات وجود ندارد؛ در ابعاد اشتغالزایی، عمران روستایی، مسکن، مدرسه، بهداشت و درمان، آبادانی و غیره به لطف خدا با سربلندی و افتخار عرض می‌کنیم اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌ایم.

سردار مارانی خاطر نشان کرد: بعضی از آدم‌های معلوم الحال در بعضی جاها صحبت هایی می‌کنند که این جای گله است باید جلو آنها را گرفت اجازه نداد اینها علیه اسلام و وحدت و انسجام مردم حرف بزنند این وظیفه و تکلیف شما بزرگواران و علمای دین است چه آنهایی که در لباس علمای دین هستند چه لباس شخصی؛ دشمن برای اهل سنت و تشیع دلسوزی نمی‌کند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: امروز خدمت نظام و انقلاب و دلسوزی رهبر معظم انقلاب را نسبت به آحاد مردم می‌بینید باید مبلغ اینها باشید اگر نباشید فردای قیامت باید پاسخگو باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار