کد خبر: ۵۷۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 04 March 2018

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه حکومت ما حکومت مستضعفین است، گفت: مسؤولان محرومیت‌زدایی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حکومت ما حکومت مستضعفین است، مسئولین باید محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: مسئولان توانایی‌ها و استعدادهای کشور را باید شناسایی کنند و با همکاری دولت‌مردان به فکر رشد جامعه و کشور باشد رشدی که در کنار آن مسائل دین اسلام دخیل باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم در پایان سال به خانواده های فقیر و تهیدست کمک کنند تا آنها هم بتوانند در کنار خانواده‌های خود سال جدید را به خوشی آغاز کنند.

راهداری گفت: این هفته 15 اسفندماه را در پیش داریم و روز درختکاری است که در روایات داریم هر انسانی به این امر نیک قدمی بردارد خداوند در بهشت برای او درختی در نظر می‌گیرد، ان‌شاءالله که بتوانیم در این روز و در فضای سبز شهرمان سهیم باشیم و از فضاهای سبز شهر به خوبی مراقبت کنیم.

راهداری افزود: رئیس جمهور آمریکا و کشورهای مطیع آمریکا و دشمن اسلام و ایران هزینه‌های بسیاری کردند تا کمر مردم این کشور را خم کنند و هر راهی را رفتند موفق نشدند اما به تازگی با دروغ‌ها و ترفند در فضاهای مجازی می‌گویند در خیابان‌های ایران ناامنی است و عده‌ای که سرکرده دشمن هستند در خیابان آشوب به پا می‌کنند تا به دنیا بگویند مردم ایران آرامش ندارند و امنیتی در ایران نیست.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌های این چنینی که آمریکا در منطقه انجام می‌دهد برای این است که دنیا علیه ایران واکنش نشان دهد و امنیت را برای اسرائیل برپا کنند.

راهداری افزود: اما غاغل هستند که این شجره چهل ساله و این انقلاب با رهبری امام امت و آگاهی و سکانداری رهبری معظم انقلاب تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار