کد خبر: ۵۷۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 04 March 2018

یکی از اتفاقات دربی 86 که کمتر کسی به آن اشاره کرد، بحث درگیری لفظی دو مربی بود.
 

در اواسط نیمه دوم، در حالی که یکی از بازیکنان استقلال روی زمین افتاده بود، پرسپولیسی ها به این بهانه که بازیکن استقلال مشغول تلف کردن وقت است، از بیرون زدن توپ خودداری کردند. به همین خاطر، یکی دیگر از استقلالی ها برای وقفه انداختن به بازی، تکل خشنی روی پای هافبک پرسپولیس رفت.

در این صحنه، برانکو ایوانکویچ و افشین پیروانی از روی نیمکت بلند شدند و به سمت خط طولی رفتند تا به داور اعتراض کنند. آنها اعتقاد داشتند مدافع استقلال بابت این تکل خشن باید اخطار بگیرد اما فغانی به آنها گفت اعتراض شان را قبول ندارد. در همین لحظه، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال از کوره در رفت و از داخل محوطه فنی آبی پوشان، با حرکت دستش به سمت برانکو اشاره کرد که برگردد روی نیمکت. برانکو فورا به سمت نیمکت برگشت تا ادامه دهنده این تنش نباشد اما افشین پیروانی خطاب به موعود بنیادی فر، داور چهارم بازی اعلام کرد به سرمربی استقلال به خاطر اینکه وارد این ماجرا شده، تذکر بدهد.


با تذکر بنیادی فر، دو طرف به سمت نیمکت شان برگشتند تا دعوای شان بیشتر از این ادامه پیدا نکند. برانکو اعتقاد داشت استقلالی ها بیش از اندازه با خشونت بازی می کنند و شفر نیز می گفت برانکو با اعتراضاتش به داور می خواهد فغانی را تحت تاثیر قرار داده و او را به اشتباه بیندازد.


منبع: روزنامه خبر ورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار