توسط سرپرست کمیته امداد امام خمینی سیستان‌وبلوچستان ارائه شد
سرپرست کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت:جشن نیکوکاری سال جاری بار دیگر صحنه حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، نهادها، ارگان‌‌ها، دانشگاه‌ها، اصناف، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خیران و حامیان در دو هزار و ۱۷۳ پایگاه ثابت و سیار بود.
کد خبر: ۵۷۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۸ 12 March 2018

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان وحید نجفی سرپرست کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت:جشن نیکوکاری سال جاری بار دیگر صحنه حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، نهادها، ارگان‌‌ها، دانشگاه‌ها، اصناف، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خیران و حامیان در دو هزار و ۱۷۳ پایگاه ثابت و سیار بود.

وی با اشاره به اینکه سال‌جاری رشد ۵۰ درصدی هدایا و کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری به ایتام، خانوارهای نیازمند، دانش آموزان و دانشجویان پیش بینی شده است، افزود: امسال حضور مردم باشکوه‌تر و مصمم‌‎تر در جای جای استان مشهود بود به طوری که میزان کمک‌های مردم این استان به جشن نیکوکاری در شمارش اولیه پنج میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان است.

سرپرست کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سال گذشته در این جشن ملی چهار میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان جمع آوری و به دست خانوارهای نیازمند رسیده است، ادامه داد: امسال جشن نیکوکاری با رویکرد گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری و بسترسازی مناسب به منظور مشارکت طبقات مختلف جامعه در کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر همزمان با سراسر کشور ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه به مدت سه روز برگزار شد.

نجفی یادآور شد: کمک‌های جشن نیکوکاری در قالب تهیه بسته‌های غذایی، کمک معیشت، تهیه پوشاک شب عید مانند لباس، کیف و کفش، لوازم ضروری زندگی در بین محرومان، نیازمندان و ایتام تحت حمایت تهیه و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مسکن، آموزش، خدمات بهداشتی و امور سلامت، اشتغال، معیشت و جهیزیه اصلی‌ترین نیاز خانوار‌های نیازمند است، گفت: بخشی از تامین مایحتاج مددجویان از محل کمک های مردمی در برنامه‌های مختلف این نهاد مانند جشن نیکوکاری، عاطفه ها، رمضان و بخش دیگر از از سوی دولت است.

سرپرست کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با تقدیر و تشکر از مسئولان آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، اصناف، نهادها، ارگان‌ها، بسیج سازندگی، سازمان دانش آموزی، صدا و سیمای مرکز این استان، فرمانده سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، موسسات خیریه،خیران، حامیان، ائمه جمعه و فرمانداران این استان که برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری  با این نهاد همکاری کردند، افزود: تمام تلاش امدادگران این نهاد توزیع هدایای مردمی شامل کمک های نقدی و کالایی بین نیازمندان پیش از سال نو است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
احسنتم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار