کد خبر: ۵۷۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 15 March 2018

آریا بازار - عضو هیات ‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان این که در ایام نوروز خدمات داخل فرودگاه هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت، گفت: اگر تأخیرهای پروازی کمتر از 4ساعت باشد باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی اطلاع‌رسانی و پذیرایی شده و اگر بیش از این باید در هتل‌های نزدیک فرودگاه تا زمان انجام پرواز، اسکان داده شوند.
به گزارش آریا بازار ، علی رستمی عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره آخرین وضعیت این فرودگاه در آستانه تعطیلات نوروزی اعلام کرد: از شرکت‌های هواپیمایی خواستیم تا در جهت رسیدگی به بروز تأخیرات پروازی در این ایام تدابیری را اندیشیده و ضمن برخورداری از هواپیماهای پشتیبان برای سفرها، افرادی را جهت پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به مردم در داخل ترمینال‌ها مستقر کنند.
رستمی با اشاره به اهمیت ویژه رعایت حقوق مسافرین در این ایام اعلام کرد: در این مدت، بخشنامه سازمان هواپیمایی درخصوص حقوق مسافرین به صورت بنر در ترمینال‌ها و در دید عموم افراد قرار گرفته و مسافران عزیز همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت نیز از این حقوق آگاه شوند.
عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) د افزود: طبق این بخش‌نامه اگر تأخیرهای پروازی کمتر از 4ساعت باشد باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی اطلاع‌رسانی و پذیرایی شده و اگر بیش از این باشد با توجه به توافق‌نامه‌های امضا شده بین شرکت‌های مذکور و هتل‌های نزدیک فرودگاه باید در این اماکن تا زمان انجام پرواز اسکان داده شوند.
وی همچنین درباره اوج سفرهای نوروزی در فرودگاه اعلام کرد: پروازهای فوق‌العاده فرودگاه از 24 اسفند اغاز و تا 17 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، با توجه به آنکه پروازهای انجام شده در برخی روزها بیش از 50 درصد روزهای عادی بوده و در برخی روزهای دیگر نیز کمتر است، آمارها نشان‌دهنده افزایش پنج درصدی سفرها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خواهد بود.
این مقام مسئول با تأکید براینکه با افزایش تعداد سفرها میزان نیروی انسانی و تجهیزات فرودگاهی نیز در این ایام افزایش خواهد داشت گفت: خوشبختانه اقدام متفاوت و ویژه‌ای که در سال جاری نسبت به سنوات گذشته در فرودگاه امام (ره) انجام گرفته است تأکید بر بحث نظارت بر تمامی خدماتی است که مسافران از بدو ورود به فرودگاه تا لحظه خروج از فرودگاه باید از آن برخوردار باشند.
رستمی با بیان این که برای رسیدگی و نظارت بر هر بخش ناظران جداگانه به همراه تیم‌های نظارت مشخص تعیین شده است گفت: تیم‌های نظارتی به صورت 24 ساعته جهت رفع مشکلات و نظارت بر کیفیت خدمات به مسافران در فرودگاه حضور داشته و به محض مشاهده هرگونه تخلف ضمن گزارش و ضبط، با آن برخورد خواهند کرد.
عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) د با تأکید براینکه در ایام نوروزی خدمات داخل فرودگاه هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت گفت: تیم مخصوص نظارت بر قیمت‌ها نیز در این مدت در فرودگاه حضور داشته و با متخلفان برخورد خواهند کرد.
رستمی همچنین از خدمات‌رسانی 24 ساعته مترو تا فرودگاه امام خمینی در این ایام خبر داد و گفت: مسافرین در این مدت می توانند شکایات و نظرات خود را از طریق مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی شهر فرودگاهی، پیامک فرودگاه به شماره 100096330 و همچنین کانال تلگرامی مجموعه به ما منتقل کنند.
از 25 اسفند1395 تا 15 فروردین ماه 1396 تعداد 30 هزار و 253 سورتی پرواز در فرودگاه‌های سراسر کشور انجام شد که از رشد 14 درصدی نسبت به مدت مشابه سال ماقبل حکایت دارد.
فرودگاه حضرت امام (ره ) در نوروز پارسال توانست میزبان 4 هزار و 591 سورتی پرواز و 676 هزار و 164 مسافر در پروازهای خارجی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار