مانور بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 97 سیستان و بلوچستان امروز با حضور معاون عمرانی استاندار، فرمانده انتظامی استان، دبیر ستاد خدمات سفر و مدیران کل دستگاه های عضو خدمات سفر استان آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 15 March 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علیرضا جلال زایی در رابطه با فعالیت های ستاد خدمات سفر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان فعالیت های خود را با شعار سفر به سرزمین ناشناخته ها آغاز کرده و تاکنون برنامه های زیادی در این زمینه اجرا شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: فعالیت های دستگاه های خدمات رسان برای ایجاد سفر ایمن، نوید نوروزی متفاوت را برای گردشگران و مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان میدهد.

این مسئول ادامه داد: نوروز امسال با توجه به حضور اقوام و طوایف، مشارکت مردم و تعامل دستگاه های اجرایی استان، رنگ و بوی متفاوتی خواهد داشت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان بیان کرد: برنامه هایی در قالب شب های فرهنگی استان ،جشنواره های نوروزی،نوروزگاهها، نمایشگاه های صنایع دستی، جذب و بکارگیری راهنمایان گردشگری، برپایی بیش از 200 غرفه صنایع دستی، برپایی سیاه چادر خانه محلی و کپردر ورودی شهرها در ایام نوروز از جمله اقداماتی است که این اداره کل در ایام نوروز اجرایی خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار