کد خبر: ۵۸۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 18 March 2018

امسال هم شبکه‌های تلویزیونی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سریال‌های نوروزی را برای مخاطبان در نظر گرفته اند. سریال‌هایی که اغلب در قالب طنز می‌توانند لحظات خوشی را برای بینندگان رقم بزنند.

سریال «پایتخت ۵»
به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه یک سیما در نوروز ۹۷، سریال پایتخت را به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری روی آنتن می‌برد. این سریال از سه شنبه ۲۹ اسفند ساعت ۲۲:۱۵، در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی به غیر از یونان و ترکیه در داخل کشور در مناطقی مانند شیرگاه، ساری، قائمشهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و... تصویربرداری شده است.

سریال «پایتخت» مانند فصل‌های گذشته خود به نویسندگی محسن تنابنده آماده پخش می‌شود و محسن تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و... از بازیگران فصل جدید این سریال هستند.

سریال «کلاه قرمزی»
عروسک‌های مجموعه «کلاه قرمزی» بعد از گذشت یک سال در تعطیلات نوروز امسال به شبکه دو سیما برمی گردند. این مجموعه عروسکی در نوروز ۹۷، به کارگردانی ایرج طهماسب، هرشب ساعت ۲۰ به روی آنتن می‌رود.

سریال «تعطیلات رویایی ۲»
این مجموعه به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مجید اوجی برای شبکه دو ساخته شده است و هم اکنون عوامل این سریال در جزیره کیش مشغول تصویربرداری پایانی هستند. «تعطیلات رویایی ۲» از اولین شب فروردین ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود و بازپخش آن ساعت‌های یک بامداد و ۱۲ و ۱۶ روز بعد است.

تصویربرداری این سریال ۱۱ دی ماه در شهر شیراز کلید خورد و پس از گرفتن تصاویری در این شهر گروه به تهران آمده و سپس برای ادامه کار به کیش رفتند.

محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، محمود عزیزی، افسر اسدی، رضا یزدانی، علی صادقی، علی اوجی، مریم معصومی، خاطره حاتمی، لاله اسکندری و مرتضی علی آبادی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

سریال «دیوار به دیوار»
شبکه سه سیما هم مثل هر سال، سریال نمایشی را برای این ایام در نظر گرفته است. در حالی که پیش از این قرار بود، سریال «آرماندو» در ایام نوروز از این شبکه پخش شود؛ با تغییر کنداکتور سریال «دیوار به دیوار ۲» ساخته سامان مقدم جایگزین آن شد.

این سریال از چهارشنبه اول فروردین ساعت ۲۰:۴۵ پخش می‌شود و تکرار آن ۲ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴:۲۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بازیگران «دیوار به دیوار ۲» عبارتند از: فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، مسعود رایگان، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، علی قربان زاده، رضا ناجی و سام نوری.

سریال «هیئت مدیره»
سریال «هیئت مدیره» به تهیه کنندگی مهران رسام ساخته و در ایام نوروز از ابتدای فروردین پخش می‌شود. در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ می‌توانید این سریال را روی آنتن شبکه پنج ببینید.

در آن بازیگرانی نظیر ثریا قاسمی، مریم امیرجلالی، حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضا دلاوری، رابعه مدنی و الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی، زهرا داوودنژاد، رحیم نوروزی و کمند امیرسلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

لوکیشن اصلی این سریال در منطقه چیتگر واقع شده است. خواننده تیتراژ این سریال نیز به زودی مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار