کد خبر: ۵۸۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ 19 March 2018

مدیر جهاد کشاورزی و مسئول دبیرخانه ستاد تنظیم بازار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: توزیع 135 تن کالای اساسی ویژه شب عید شامل برنج، مرغ منجد و میوه در این شهرستان آغاز شد.

امان الله طوقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزون بر 30 تن مرغ منجمد، 70 تن انواع برنج و 35 تن میوه در خاش خریداری و در حال عرضه است.
وی بیان کرد: فروشگاه تعاون روستایی خاش در حال عرضه برنج، مرغ و میوه و فروشگاه شهداد ریگی فقط برنج در حال توزیع است.
مدیر جهاد کشاورزی خاش ادامه داد: همه کالاهای اساسی ویژه عید باستانی نوروز با قیمت مصوب دولتی و با هدف کاهش قیمت و تنظیم بازار عرضه می شوند.
وی گفت: با توجه به اینکه شمار زیادی واحد مرغداری در خاش فعالیت دارند کار توزیع مرغ زنده با قیمت پایین تر از بازار در این واحدها انجام می شود و جدای از آن کشتارگاه صنعتی طیور خاش هم به عرضه مرغ کشتار و بسته بندی شده و با کیفیت مطلوب اقدام می کند.
به گزارش ایرنا سیاه چادرهای فرهنگی ویژه استقبال، راهنمایی و پذیرایی از مسافران نوروزی که از سوی بخشداران مرکزی، نوک آباد و ایرندگان و شوراها، شهرداران خاش و نوک آباد و دهیاران بخشهای تابعه، هلال احمر، میراث فرهنگی، ارشاد، سپاه، جهاد کشاورزی، پلیس، بهداشت، اورژانس و غیره در ورودی شهرها و بخش ها و مراکز پرجمعیت روستایی برپا شده اند با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، بخشداران و مدیران و شوراها و شهرداران و اقشار مختلف مردم خاش افتتاح شدند.
این سیاه چادرها در ورودی خاش به زاهدان در جوار پلیس راه (از سوی بخشداری مرکزی و دهیاران این بخش، هلال احمر)، در جوار مسجد ابوالفضل (ع) از سوی شهرداری خاش، دوراهی ایرندگان از سوی بخشداری ایرندگان، اسکل آباد از سوی شورا و شهرداری نوک آباد و نیز در مناطق کارواندر، تمندان و کوشه راه اندازی شده اند.
همچنین با حضور مسئولان خاش پروژه پارک و میدان مقابل قلعه حیدرآباد با اعتبار سه میلیارد ریالی از سوی شهرداری خاش افتتاح شد.
محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش از تلاش های مسئولان برای خدمت رسانی شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی قدردانی کرد.
برپایی این سیاه چادرها در سرگرم کردن مسافران و بر طرف کردن خستگی سفر موثر است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار