کد خبر: ۵۸۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 20 March 2018

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: شورای تامین سیستان و بلوچستان، پلیس راهور و فرماندهی انتظامی این شهرستان به طور رسمی مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد را به سایر شهرهای این استان صادر کرد.

غلامرضا پناه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندان و مالکان خودروهای دارای پلاک منطقه آزاد چابهار تا پایان فروردین ماه می توانند با این قبیل خودروها به تمام نقاط روستایی و شهری سیستان و بلوچستان سفر کنند.
وی با قدردانی و تلاش های استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان محلی چابهار در خصوص پیگیری و موافقت برای تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در سطح این استان، خاطرنشان کرد: بسیاری از تجار و فعالان اقتصادی در چابهار سرمایه گذاری هایی انجام داده اند و این اقدام می تواند منجر به سرکشی آنان از خانواده و گردش به مناطق مختلف استان شود.
وی خاطر نشان کرد: صاحبان خودروهای پلاک منطقه آزاد پس از مراجعه به حوزه توسعه تجارت منطقه آزاد چابهار و تکمیل فرم، انجام تشریفات و مراحل قانونی مجوز تردد به سطح استان سیستان وبلوچستان را دریافت کنند.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه در طول 24 سال گذشته بیش از 13 هزار خودرو به منطقه آزاد چابهار وارد شده است، خاطرنشان کرد: شعاع تردد این خودروها فقط تا 30 کیلومتری منطقه آزاد است.
پناه افزود: این اقدام با استقبال خوب دارندگان خودروهای پلاک منطقه آزاد مواجه شده است.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان در همسایگی کشور پاکستان و ساحل دریای عمان واقع شده و ظرفیت ها و توانمندی های زیادی در بخش اقتصادی دارد که در صورت شکوفایی آنها می تواند حوزه جنوب شرق کشور را متحول کند.
شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار