به گزارش تابناک قزوین به نقل از صبح قزوین
به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت الله باریک بین ویژه نامه "عالم مجاهد" در قزوین منتشر شد.
کد خبر: ۵۸۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 07 April 2018

نشریه"عالم مجاهد" در قزوین منتشر شد
به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت الله باریک بین ویژه نامه "عالم مجاهد" در قزوین منتشر شد.

 

رسول حمیدی، سردبیر ویژه نامه "عالم مجاهد" در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در جلسه ای که به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله باریک بین در ستاد گرامیداشت ایشان برگزار شد، تهیه ویژه نامه جزو مصوباتی بود که باید انجام می‌شد.

وی افزود: کار پیگیری محتوا و برنامه ریزی‌های لازم در ایام نوروز انجام گرفت؛ اما به دلیل تعطیلات سال جدید دسترسی به برخی از اشخاص و همراهان مرحوم باریک بین سخت بود.

این فعال فرهنگی اذعان کرد: کار این ویژه نامه در قالب نشریه ای 20 صفحه ای انجام گرفت و خاطراتی از آیت الله باریک بین نقل شده که شاید پیش از این در جایی عنوان نشده باشد.

وی ابراز کرد: در این ویژه نامه مصاحبه با شخصیت‌هایی همچون حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام محمد باریک بین فرزند مرحوم باریک بین و دوستان و اعضای سابق ستاد نمازجمعه قزوین انجام گرفته است.

 

حمیدی بیان کرد: این نشریه سعی کرده به نقاط عطف زندگی مرحوم باریک بین بپردازد و افرادی که در مقاطع مختلف زندگی ایشان حضور داشتند مورد پرسش و مصاحبه قرار بگیرند؛ همچنین گزارش‌هایی از فعالیت‌های اجتماعی آیت الله باریک بین در قزوین نیز تهیه شده است.

وی عنوان کرد: در این ویژه نامه، اینفوگرافی از زندگی ایشان تهیه شده و حوادث تاریخ ساز زندگی مرحوم باریک بین در این اینفوگرافی مورد توجه قرار گرفته است.

سردبیر ویژه نامه "عالم مجاهد" تصریح کرد: این ویژه نامه به همت ستاد نمازجمعه استان قزوین در 4 هزار تیراژ چاپ شده است و در حاشیه مراسم اولین سالگرد بزرگداشت آیت الله باریک بین و نمازجمعه توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: این ویژه نامه اولین نشریه جامعی است که با محوریت حوزه‌های مختلف زندگی و فعالیت آیت الله باریک بین در فضاهای مختلف انقلاب و استان قزوین تهیه شده است.

حمیدی در پایان گفت: عوامل اجرایی این ویژه نامه، علی شفیعی‌ها مسئول ستاد نمازجمعه قزوین و مدیرمسئول، محمد رازقی مدیر هنری بودند و تصویر روی جلد نشریه، نقاشی دیجیتال کار هنرمندانه عباس گودرزی بود.

منبع:صبح قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار