قدردانی شاگردان شروشور از پروفسور
یکی از خاطره انگیزترین قاب های پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ نه در مستطیل سبز بلکه در سالن نشست خبری رقم خورد.
کد خبر: ۵۸۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶ 08 April 2018

پرسپولیس فرصت این را داشت که قهرمانی باشکوه تری را رقم بزند. آن ها اگر در دربی امتیاز می‌گرفتند به هزار و یک رکورد می رسیدند اما همچون من سیتی ناکام ماندند و اگر در مقابل سایپا قهرمان می‌شدند، می‌توانستند دور قهرمانی را در مقابل هوادارانشان و در ورزشگاه خانگی بزنند اما کلیشه نیست اگر بگوییم با تمام این تفاسیر چیزی از ارزش های قهرمانی برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش کم نشد. آن ها یکی از مقتدرانه ترین قهرمانی های تاریخ فوتبال ایران را رقم زدند و برایشان چه بهتر که این عنوان در شهر خاطره انگیز مشهد رقم خورد.

 

برانکو در این شهر خاطرات شیرین فراوانی داشت. از حفظ شکست ناپذیری با کاشته رضاییان تا کسب سه امتیاز با گل دقیقه آخری وحید امیری اما این بار، خاطره در جایی غیر از مستطیل سبز رقم خورد. جایی که سرخپوشان برانکو را سورپرایز کردند و در اتفاقی جالب، جشن قهرمانی را به نشست خبری کشاندند.

در نشست خبری، برانکو در حال صحبت از ارزش های تیم پرسپولیس و شاگردانش بود که ناگهان ربیع خواه، بیرانوند و پشت سر آن ها دیگر بازیکنان وارد سالن شدند. نعمتی، احمدزاده، مصلح، علیپور و شجاع خلیل زاده دیگر بازیکنانی بودند که جشن قهرمانی را در نشست خبری و در کنار آقای سرمربی و البته مقابل لنز دوربین خبرنگاران برگزار کردند تا یکی از خاطره انگیزترین قاب های برانکو ایوانکوویچ در لیگ هجدهم را بسازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

شاید جای خالی چند بازیکن دیگر هم در این جشن کوچک اما صمیمی دیده می‌شد ولی این اتفاق نمی‌تواند ریشه در اختلاف یا هرچیز دیگری داشته باشد. چند دقیقه قبل از ورود غیر منتظره شاگردان به سالن نشست، برانکو با تکذیب نیمکت نشینی به دلیل بی اخلاقی گفت: اگر کسی مشکل اخلاقی داشته باشد، جایی روی نیمکت هم نخواهد داشت.

 

سرخپوشان پایتخت که حالا قهرمان دو دوره اخیر فوتبال ایران هستند، روز گذشته قهرمانانه به نشست خبری مربی کروات یورش بردند تا آنجا را هم مثل اکثر استادیوم های ایران فتح کنند. به سالن نشست خبری رفتند و فضای آرام و روزنامه نگارانه اش را تبدیل به استادیومی پرشور کردند و دبل قهرمانی را هلهله کنان جشن گرفتند. انگار کوتاهی دور قهرمانی را اینجا و در لا به لای صحبت های برانکو ایوانکوویچ جبران کرده باشند.

 

این نخستین بار بود که بازیکنان یک تیم ایرانی قهرمانی شان را به این شکل جشن می‌گرفتند اما در اروپا، رئالی ها در سال ۲۰۱۴ جشن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به نشست خبری کارلو آنچلوتی کشاندند و شادی های باقی مانده از مراسم اصلی را با سرمربی شان تقسیم کردند.

منبع ورزش 3

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
طاهره عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
واقعا این وضع جشن قهرمانی هست؟ درسته پرسپولیس تیم اینجوریه و کفایت نداشت برای قهرمانی،ولی چرا عین مهدکودک جشن گرفتید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
متاسفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار