مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد
دکتر نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت عامل آتش سوزی در تالاب هامون بودند.
کد خبر: ۵۸۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸ 09 April 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر پورملائی افزود: گشت یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل با مشاهده دو نفر سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت که با صورت پوشیده در حال شروع آتش زدن عمدی علفزارهای تالاب هامون بودند مشاهده کردند که بلافاصله افراد خاطی اقدام به فرار بسوی شهر علی اکبر نمودند
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل شروع به تعقیب متخلفین نموده که ایشان در شهر علی اکبر مخفی و از دسترس و دید محیط بانان خارج شدند.
دکتر پورملائی خاطر نشان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل با هماهنگی آتش نشانی و اداره منابع طبیعی شهر علی اکبر هماهنگ و بلافاصله و آتش ایجاد شده که بسیار کمتر از 500 متر مربع وسعت گرفته بود را در اسرع وقت خاموش نمودند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: از اقدام سریع و به موقع آتش نشانی شهر علی اکبر و همچنین اداره منابع طبیعی این شهر، که در یک برنامه فوری و هماهنگ بلافاصله اقدام به همکاری با محیط زیست در جهت مهار فوری آتش سوزی عمدی که کمتز از 500 متر مربع وسعت گرفته بود، نمودند، بسیار قدردانی می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار