با هوشیاری عوامل انتظامی سیستان و بلوچستان رخ داد
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از کشف 23 هزار ليتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. همچنین در خبری دیگر فرمانده انتظامي شهرستان دلگان از کشف 16 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامي اين فرماندهي خبر داد .
کد خبر: ۵۸۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶ 13 April 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در راستاي طرح های مبارزه با قاچاق کالا و جلوگيري از قاچاق سوخت، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاي عبوري در محورهای مواصلاتی تعداد 7 دستگاه خودرو را جهت بررسی متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از خودرو های توقیفی موفق به کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز شدند و 14 نفر متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پايان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و سوخت صدمات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور وارد مي کند و پليس با مخلان نظم و امنيت اقتصادي برخورد قاطع خواهد کرد.

همچنین در خبری دیگر فرمانده انتظامي شهرستان دلگان از کشف 16 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامي اين فرماندهي خبر داد .
سرهنگ غلامعلی قنبری در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه چند خودرو سنگين اقدام به قاچاق سوخت در محورهای فرعی شهرستان مي کنند ماموران انتظامی این فرماندهی موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران در پي گشت زني هاي هدفمند به يک دستگاه کاميون تانکردار مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف و در بازرسي از از اين کاميون 16 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان "دلگان" در پايان با اشاره به تلاش برای دستگیری متهم فراری خاطر نشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار