فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان خبرداد
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق مسلح کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان و مخلین نظم و امنیت عظمی راسخ دارد.
کد خبر: ۵۹۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱ 16 April 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ اسماعیل منصوری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت در محور مهرستان به ایرانشهر رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت سارق را در محور مهرستان– ایرندگان مشاهده و وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت و کشف 4 عدد گوشی تلفن همراه از مخفیگاه این سارق، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

به گزارش تابناک، شهرستان مهرستان یکی از شهرستان‌های چهارده‌گانه استان سیستان و بلوچستان می‌باشد که به عنوان شهرستانی جدیدالتأسیس در دی ماه ۱۳۸۷ با ارتقاء سراوان به سه شهرستان مهرستان و سیب و سوران و سراون دو بخش مرکزی و آشار تقسیم گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار