کد خبر: ۵۹۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱ 23 April 2018

شهید مدافع حرم «احمد رضایی» در ۱۴ دی‌ماه ۱۳۹۴ به همراه جمعی از دلاوران تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) به سوریه اعزام شد و پس از گذشت یک‌ماه در ظهر چهارشنبه ۱۴ بهمن‌ماه در عملیات آزاد سازی نبل و الزهرا به همراه فرمانده دلاور این تیپ سردار محسن قاجاریان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه این شهید مدافع حرم به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پدرم و مادرم و همسرم این چند خط، بعنوان درد دل من است. عزیزانم رفتنِ من به جهاد کاملا اختیاری بود و وظیفه من بود که به ندای رهبرم لبیک گویم. امیدوارم که از من راضی باشید. مادرم می‌دانم که موقع رفتنِ من خیلی نگران بودید، ولی هروقت دلت یاد عزیزانت کرد حتما حضرت زینب (س) را یاد کن؛ از مصیبت‌های حضرت زینب (س) یادت بیاید.

مادرم برای اینکه کمی از نگرانیت کم شود می‌دانی حضرت عباس (ع) برای چی لب فرات آب نخورد؟ چون امامشان تشنه بود. مادر می‌دانی حضرت قاسم با اجازه کی وارد میدان شد؟ با اجازه مادرش.

مادرم اگر در قیامت بپرسند که جهاد در سوریه برای فرزندان شما مهیا بود، برای چی نرفتند؟ چه جوابی داری بدهی آیا می‌خواهی بگویی که در هشت سال دفاع مقدس ما وظیفه خود را انجام داده‌ایم؟ نه مادر جان پس حضرت ام البنین هم می‌بایست یکی از فرزندانش در کربلا شهید می‌شدند. مادرم و پدرم حالا می‌توانید سرتان را بالا بگیرید و بگویید خدایا این امانت را از ما بپذیر. مادرم از داستان مادر وهب یادت بیاید./میزان

پدرم و مادرم و همسرم مرا حلال کنید، خیلی دوستتان داشتم و دارم. کوچکتان احمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار