در دیدار با رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور مطرح شد
استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور، شجاعت، ایثار و وفاداری به اسلام و میهن را از جمله بارزترین ویژگی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ذکر کرد و افزود: امروز مسئولیت همرزمان شهدا که آن ویژگی‌ها را از نزدیک درک کرده‌اند در عرصه خدمت به کشور و اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار سنگین است.
کد خبر: ۵۹۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 26 April 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سیددانیال محبی در دیدار با رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور در استانداری گفت: آرامش و پیشرفت های امروز کشور را مدیون ایثار، جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و همه افراد و بویژه کسانی که همرزم شهدا بوده اند، امروز وظیفه سنگین‌تری برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد از دوران جنگ تحمیلی که آن دوران را درک نکرده اند، دارند.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان بیش از ۱۱ درصد مساحت کل کشور را دارا است، ادامه داد: این استان با نگاه ویژه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت در مسیر توسعه قرار گرفته است اما با شاخص‌های استاندارد توسعه فاصله دارد که همه دستگاه‌ها و مردم باید با همان روحیه جهادی و ایثارگری دوران هشت سال دفاع مقدس برای توسعه استان تلاش کنند.
رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور هم در این دیدار گفت: رئیس جمهور و همه وزرا و استانداران کشور همکاری و کمک های خوبی با مجموعه بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس دارند به طوری که برنامه های بسیار خوبی در سطح کشور توسط این بنیاد اجرا شده است.
سردار بهمن کارگر افزود: احداث مراکز فرهنگی و یادمان های شهدا در کشور و همچنین افتتاح موزه های ایثار و شهادت که به وسیله رئیس جمهور به صورت همزمان در کشور افتتاح شد با همت و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی در پایان از تلاش پیگیری های بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس برای راه اندازی اردوی راهیان نور به سیستان و بلوچستان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار