به منظور نظارت بر حسن استفاده از سوخت در سال 96 صورت گرفت
در سال 96 بیش از 7 هزار نفر بازدید از سوی سرویس های صنعتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از واحدهای مصرف کننده عمده سوخت انجام شد.
کد خبر: ۵۹۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸ 01 May 2018

 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر منطقه زاهدان با اعلام این خبر افزود: در راستای برآورد مصرف واقعی و راستی آزمایی مصرف کننده های عمده سوخت ، بازدیدهایی در طول سال 96 از سوی واحد سرویسهای صنعتی منطقه و در مواردی بطور مشترک با سازمان های نظارتی و متولی سوخت استان انجام شده و سهمیه های برآوردشده مورد بازنگری قرار گرفته است.
کورش بالادست تعداد بازدیدهای انجام شده در سال 96 را 7هزار و 496 نفر ساعت برشمرد و ابراز داشت ، از مجموع این بازدیدها 2هزار و 42 نفر ساعت بطور مشترک با سازمان های نظارتی و متولی از جمله کمیسیون پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت ، تعزیرات حکومتی ، اداره آگاهی و سایر سازمان ها صورت گرفته است .
دبیر کارگروه سوخت استان انجام این بازدیدها را در راستای حفظ و صیانت از فرآورده های نفتی و تخصیص سهمیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی براساس الگوهای مصرف عنوان نمود و گفت : با بررسی میدانی از واحدهای مصرف کننده سوخت در برخی موارد سهمیه مصرف کنندگان طبق الگوی تعیین شده کاهش و یا افزایش یافته است.
وی فرآورده های نفتی را شریان حیاتی و محور توسعه صنعت ، تولید و اشتغال برشمرد و از سویی نیز آن را سرمایه ملی کشور نامید که نیاز به حفظ و صیانت دارد و باید در توزیع آن دقت لازم براساس تامین نیاز مصرف کننده واقعی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه صورت گیرد.
منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارابودن چهار ناحیه ، سه انبار نفت تدارکاتی ، دو مرکز سوختگیری هواپیمایی و 62 جایگاه عرضه سوخت ، وظیفه تامین و توزیع فرآورده های نفتی در شمال ، مرکز و بخش هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار