کد خبر: ۵۹۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 02 May 2018

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: با عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، قیمت این محصولات افزایش نامتعارف نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، حمید ورناصری درباره قیمت و نحوه عرضه محصولات برای تنظیم بازار ماه رمضان اظهار داشت: در انتظار مصوبه ستاد تنظیم بازار برای نرخ محصولاتی چون مرغ و گوشت منجمد هستیم که جزییات آن هفته آینده اعلام می شود.

وی افزود: با توجه به ذخایر کافی و موجود، برای این ماه برنامه سبد کالایی عرضه گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ تعیین شده و نگرانی در این خصوص نداریم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: به نظر می رسد افزایش قیمتی نداشته باشیم و این محصولات با قیمت های اواخر سال گذشته عرضه شوند.

این مقام مسئول در شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: به طور قطع با ورود شرکت پشتیبانی امور دام در زمان اوج مصرف ایام ماه مبارک رمضان شاهد هیچ افزایش قیمت نامتعارفی نخواهیم بود.

شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت جهادکشاورزی مسئولیت تامین و ذخیره سازی اقلام پروتئینی و عرضه آنها برای جلوگیری از نوسانات قیمتی در زمان اوج مصرف را برعهده دارد.

از اسفندماه 96 تاکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد 62 هزار ریال، هر شانه 2 کیلوگرمی تخم مرغ ١٢٦ هزار ریال، هر کیلوگرم لاشه گوشت گوساله منجمد 230 هزار ریال و هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی گرم با قیمت 330 هزارریال به دست مصرف کنندگان می رسد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
خو ب قبل از ماه مبارک افزایش دادند.مرغ شده کیلویی 9000 تومن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار