نخستین گردهمایی مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور در دولت دوازدهم، شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در وزارت کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 13 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  روابط عمومی استانداری از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ این گردهمایی به ریاست سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور و با حضور علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت،‌ حسین انتظامی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و هم چنین پاکدامن مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.
در این گردهمایی مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها ضمن بیان نظرات خود در راستای ارتقای عملکرد روابط عمومی ها و بررسی دستورعمل های جدید در این حوزه، ‌از جدیدترین رویکردها، مباحث و تصمیمات دولت در این عرصه مطلع شدند.
بررسی رویکردها، چالش ها و موفقیت های روند اطلاع رسانی دولت، وضعیت تعامل و ارتباطات رسانه ای دستگاه های اجرایی، شرایط پاسخگویی دستگاه ها، وضعیت فعالیت در پیام رسان ها و کم و کیف اقدامات در اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از جمله مباحث این گردهمایی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار