معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: استفاده از نیروهای جوان و نخبه و اهمیت دادن به استفاده از توان بانوان در مدیریت های کشور در کنار توانمند سازی نیروها مورد توجه و از اولویت های مهم دولت و از جمله وزارت کشور است .
کد خبر: ۶۰۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ 13 May 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان جواد ناصریان در سفر به شهرستان خاش بیان کرد: اقدامات ساختاری و اصلاحی در محیط های اداری فرمانداری ها و بخشداری ها و توجه به نیازهای همکاران ما در حوزه وزارت کشور مدنظر است . وی اجرای برنامه های آموزشی و ساماندهی امورات استخدامی را از دیگر برنامه های دولت عنوان کرد .
سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه شهرستان خاش در حوزه های مختلف گردشگری، صنایع و معادن، کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و از جمله نیروی انسانی دارای ظرفیت و استعداد و توانمندی می باشد گفت: سرمایه گذاری بر روی هر یک از این بخشها سبب توسعه منطقه می شود . وی گردشگری تفتان و حوزه سنگان را بسیار بالقوه عنوان و تاکید کرد: خاش از قطب های بسیار مهم گردشگری در سیستان و بلوچستان بوده که با حمایت های دولت و همت و اراده سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش می کنیم صنعت گردشگری را در این منطقه رونق بدهیم .
حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش نیز با قدردانی از نگاه ویژه دولت به مردم این شهرستان گفت: در کمتر از یک هفته و بعد از سفر دکتر رضوی معاون مناطق محروم ریاست جمهوری در روز جاری شاهد حضور مقام های برجسته ای از وزارت کشور و استاندار سیستان و بلوچستان و معاونان استانداری به خاش بوده ایم که قطعا با بررسی مشکلات و نیازها برای بهبود خدمات تصمیمات ویژه ای اتخاذ شده و اقدامات توسعه ای در این شهرستان صورت می پذیرد.
دیدار با کارکنان فرمانداری و بازدید از بخش های مختلف فرمانداری خاش از دیگر برنامه های سفر به شهرستان خاش بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار