کد خبر: ۶۰۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 24 May 2018

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان گفت: نرم افزار «روایت عشق» با محوریت آشنایی زائران راهیان نور با شهدای استان سیستان و بلوچستان به همت تیم سایبری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان طراحی و منتشر شد.

به گزارش ایسنا، رضا جعفری  با توجه به اینکه در استان سیستان و بلوچستان، بانک جامع اطلاعاتی از شهدای شاخص و دیگر شهدا وجود نداشت  توضیح داد: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، نرم افزار «روایت عشق» را با تمام سختی‌ها و کمبود امکانات و عدم دسترسی کامل به اطلاعات تعداد زیادی از شهدابه سرانجام رساند.  هدف از تهیه این نرم افزار معرفی شهدای استان با روش‌های نوین و جذاب در فضای دانشجویی بود.

وی افزود: این نرم افزار با فرمت اندروید در سه بخش، شامل لیست شهدا، شهدای شاخص و علاقمندی‌ها آماده شده است. عملیات‌هایی مانند جستجو، کپی اطلاعات، درج انتقاد و پیشنهاد و بروزرسانی در این نرم افزار گنجانده شده است؛ همچنین در قسمت درج انتقاد و پیشنهاد، شماره پیامک جهت ارسال اطلاعات شهدایی که در نرم افزار موجود نیست قرار داده شده و تقاضا داریم تمام کسانی که از نرم افزار بهره می‌برند برای کیفیت بخشی و تکمیل آمار شهدا از این طریق به ما کمک کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان خاطرنشان کرد: به عقیده ما تمام مسئولین استانی باید جهت جمع آوری بانک جامع شهدای استان با توجه به گستردگی جغرافیایی استان حداکثر توان خود را در این زمینه به کار ببرند و البته در سطح کشور نیز باید با یک نگاه جدید و استفاده از تکنولوژی و استعدادهای بومی جهت شاساندن شهدا و سبک زندگی آنان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار