کد خبر: ۶۰۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 22 May 2018

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: باند مسلحانه گروگانگیری در جنوب استان کرمان منهدم و پنج نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا ، حسین سلامی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: محل اختفای باند مسلحانه گروگانگیری جنوب استان کرمان بامداد امروز طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی پلیس امنیت و اطلاعات جیرفت شناسایی و اعضای این باند در یک عملیات ضربتی در چنگال قانون گرفتار شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلانشینکف به همراه مقادیری فشنگ، 2 دستگاه خودرو، تعداد 12 عددگوشی تلفن همراه، سه عدد کارت بانکی، یک دست کامل لباس نظامی و 30 لیتر مشروبات کشف و ضبط شد.
به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ، این باند چهار روز پیش 6 نفر را گروگان گرفته و در تماس تلفنی با خانواده این گروگان ها درخواست مبالغ هنگفتی پول کرده بودند که با هوشیار نیروهای انتظامی بازداشت شدند.
وی گفت: پرونده گروگانگیری در جنوب استان کرمان به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت ارجاع و متهمان بازداشت شدند.
سلامی تصریح کرد: بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه بدانند از چشم تیز بین نیروهای انتظامی و امنیتی نمی توانند فرار کنند و دستگاه قضایی با قاطعیت و اشد مجازات با آن ها برخورد می کند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار