عضو ستاد جشن گلریزان ابرکوه گفت: برای آزادی 28 محکوم مالی غیرعمد در این شهرستان به 35 میلیارد ریال کمک های مردمی و خیری نیاز است.
کد خبر: ۶۰۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 22 May 2018

محمد کاظمی نسب در نشستی برای برگزاری جشن گلریزان که با حضور جمعی از مسئولان و خیران شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از 10 سال گذشته تاکنون جشن یادشده برگزار شده است .
به گفته فرماندار ابرکوه این شهرستان در سال های گذشته از لحاظ پرداخت کمک های مردمی در جشن گلریزان در استان یزد پیشگام بود که بطور میانگین سالانه 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک خیران آزاد شدند.
کاظمی نسب با بیان اینکه پارسال افراد خیر سه میلیارد و 200میلیون ریال برای آزادی هشت زندانی غیرعمد کمک کردند، تصریح کرد: ابرکوه در سطح استان و در شهرهایی با کمتر از 100 هزار نفر جمعیت در کشور مقام نخست را در این ارتباط احراز کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که در یازدهمین سال برگزاری جشن گلریزان، نقش خیران در کمک رسانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پررنگ تر شود و ابرکوه بتواند در این کار انسانی همانند سال های قبل در استان و کشور پیشگام باشد.
فرماندار و عضو ستاد جشن گلریزان ابرکوه ادامه داد: بروز حادثه قابل پیش بینی نیست، در صورت وقوع آن برای بعضی افراد، باید به همنوع خود کمک کنیم . 
وی از مردم نیکوکار و افراد خیر خواست در جشن گلریزان که روزهای نهم و دهم خرداد در ابرکوه برگزار می شود ، مشارکت کنند.
همچنین سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه در نشست یادشده اظهار کرد: سرپرست خانوارهایی که به دلایل غیرعمد زندانی هستند به هر تعدادی که باشند،200میلیون ریال برای آزاد آنها وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار