سومین جشن گلریزان شهرستان خاتم با هدف جمع آوری کمک های مردمی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور جمعی از خیران، مسوولان و مردم منطقه برگزار شد .
کد خبر: ۶۰۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 23 May 2018

امام جمعه موقت هرات مرکز خاتم در جشن یادشده با اشاره به اینکه مردم در برابر آسیب های اجتماعی مسئول هستند، افزود: می توان با کمک های مردمی برای افرادی که به اتهام جرایم غیرعمد زندانی هستند، زمینه آزادی آنها را فراهم کرد.
حجت الاسلام غلامرضا محمودی سه شنبه شب آنچه را توسعه نامتوازن در استان یزد عنوان کرد، گفت: خاتم، شهرستانی محروم است، نمی تواند سهم مهمی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد داشته باشد.
وی ادامه داد: لذا شهرهایی که از صنایع سهم بیشتری دارند باید با کمک های مالی خود به دیگر شهرستانها به آزادی زندانیان کمک کنند.
وی یادآور شد: باید سعی شود تا در شهرهای پردرآمد مبالغی که به همت ستاد دیه استان جمع آوری می شود به شهرهای کم برخوردار نیز جهت این امر اختصاص یابد و کمک رسانی شود.
وی همچنین بر گنجاندن زنگ مطالعه در رندانها تاکید کردو یادآور شد: تمام آحاد جامعه نسبت به زندانیان جرایم غیرعمد مسئول هستند و همه باید در این راستا قدم بردارند.
همچنین رئیس دادگستری خاتم گفت: جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود که می تواند با آزادی یک نفر از بروز آسیب اجتماعی دیگر جلوگیری کرد.
محمد مهدی مدرس زاده اظهار کرد: با کمک هایی که در جشن های گذشته صورت گرفت چندین نفر آزاد شدند.
وی همچنین از کمک 500 میلیون ریالی مدیرعامل یکی از معادن منطقه مروست در این ارتباط قدردانی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار