معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم گفت: خیران این شهرستان در سومین همایش جشن گلریزان 120 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد متعهد شدند.
کد خبر: ۶۱۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 24 May 2018

جواد میربهبودی افزود: در این جشن که سه شنبه شب با حضور مسئولان، خیران، کشاورزان و دیگر اقشار برگزار شد این مبلغ به صورت نقدی، تعهدی، وام و چک جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته افزایش 2 برابری داشته است.
وی خاطرنشان کرد: کمک های مالی و معنوی خیران به ویژه در ماه مبارک رمضان پشتوانه ارزشمند این نهاد برای آزادی زندانیان نیازمند است.
این مسئول همچنین این کار مردم را خداپسندانه دانست و اظهار کرد: با آزادی یک زندانی می توان از بروز آسیب های اجتماعی که ممکن است یک خانواده زندانی را درگیر نماید و منجر به نابودی بنیان آن خانواده شود جلوگیری کرد.
میربهبودی همچنین از پیگیری فرماندار خاتم در راستای تعهد کمک های نقدی خیران بخصوص نجمی نیا مدیرعامل یکی از معادن مروست، دیگر خیرین و آحاد مردم شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان از عوامل برگزاری جشن باشکوه گلریزان بخصوص مدرس زاده رئیس دادگستری شهرستان و عاشوری دبیر اجرایی برگزاری و اداراتی که همکاری داشتند قدردانی نمود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار