مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌وبلوچستان:
هم اکنون هزار و ۸۴۶ خانوار زندانیان نیازمند با جمعیت هفت هزار و ۳۰۸ نفر مورد حمایت کمیته امداد این استان بوده که تامین نیازهای اساسی زندگی آنها در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 31 May 2018

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل ستاد دیه این استان گزارشی از برنامه حمایت این نهاد از خانوارهای زندانی تحت حمایت این نهاد در سال‌جاری ارایه کرد.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: باتوجه به واگذاری حمایت از خانوارهای زندانیان بنا به تصمیم هیات دولت به کمیته امداد، این نهاد پس از تنظیم آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه کار حمایت از افراد مشمول را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: براین اساس هم اکنون هزار و ۸۴۶ خانوار زندانیان نیازمند با جمعیت هفت هزار و ۳۰۸ نفر مورد حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند که رسیدگی ویژه به نیازهای اساسی آنها در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خانوارهای زندانیان مانند سایر مددجویان تحت حمایت از تمام خدمات این نهاد بهره مندند، ادامه داد: خدمات قابل ارایه به این خانوارها شامل  ارایه کمک موردی، تامین جهیزیه، امور تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، ساخت مسکن، درمان و ایجاد اشتغال است.

رحمدل بامری مدیرعامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در ادامه این دیدار گفت:کمیته امداد به عنوان یادگار امام (ره) قطعا خدمت در این نهاد از خدمات ماندگار است که اثرات ارزشمندی در زندگی یک فرد یا خانواده دارد.

وی افزود: ستاد دیه یک مجموعه کوچک اما مرتب و منظم کارهای بزرگی در سطح کشوری به سرانجام رسانده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برنامه سالانه ستاد دیه از سطح کشور ابلاغ و به شهرستان های مختلف این استان ارسال می شود، یادآور شد:  در این استان فعالیت ستاد دیه از سال ۸۰ شروع و آزادی ۷۴۹ نفر به علت جراید غیرعمد، حوادث، قتل غبرعمد و کلاهبرداری فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته روند آزادی زندانیان و جمع آوری کمکهای خیران رشد صعودی داشت، یادآور شد: در این مدت در ۱۹ شهرستان این استان جشن گلریزان برگزار و با جمع آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۱۳۹ نفر فراهم شد.

بامری اعلام کرد: امسال براساس برنامه ریزی‌های انجام شده به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن گلریزان آزادی تعدادی از زندانیان در ۳۳ شهرستان این استان با حضور خیران برگزار می شود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
اجرکم عندالله عزوجل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار