مدیر کل تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد
مدیر کل تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر از روز پنجشنبه 24 خرداد ماه خبر داد و گفت داوطلبان تا ۱۶ تیرماه فرصت دارند از طریق ثبت نام در سامانه معرفی شده اقدام نمایند.
کد خبر: ۶۱۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲ 15 June 2018

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان مهرداد جهاندیده گفت: این جشنواره همه ساله در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام مند و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق در سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی‌ افزود: شرکت های تعاونی متقاضی در 20 گرایش کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی و اتحادیه های تعاونی در 3 گرایش تولیدی ، توزیعی و خدماتی می توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بر این اساس تعاونگران استان می توانند برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر از پنجشنبه تا 16 تیر ماه  به سامانه اینترنتی سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر به آدرسwww.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.

جهاندیده زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان را شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته تعاون در زاهدان اعلام کرد و افزود: برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی های برتر که با حضور رییس جمهور در تهران برگزار می شوند، معرفی خواهند شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار