کد خبر: ۶۲۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 22 June 2018

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار گفت: 600 نفر در رشته های مختلف کاردانی وکارشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی فنی حرفه ای چابهار از سال 1390 تاکنون دانش آموخته و جذب بازار کار شدند.

خداداد اولیایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از 50 تا 70 درصد دانش آموختگان مرکز آموزش علمی کاربردی فنی حرفه ای چابهار به دلیل نوع حرفه و رشته و نیاز جامعه جذب بازار کار می شوند.
وی بیان کرد: برخی از دانش آموختگان با ثبت شرکت و یا جذب در ادارات مختلف و نیروگاه های برق مشغول به کار هستند.
وی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی فنی حرفه ای چابهار در سال 1390 با 2 رشته مکانیک خودرو و الکترونیک و ابزار دقیق در مقطع کاردانی فعالیت علمی خویش را با جذب حدود 90 دانشجو آغاز کرده است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار گفت: هم اینک در این مرکز 450 دانشجو در پنج رشته کاردانی وکارشناسی شامل مکانیک خودرو، برق صنعتی، طراحی دوخت، مهندسی فناوری مکانیک خودرو و مهندسی فناوری ابزار دقیق مشغول به تحصیل هستند.
اولیایی آموزش و مهارت آموزی را بهترین راه برای اشتغال به کار نیروی انسانی جویای کار عنوان کرد و افزود: چابهار با توجه به ظرفیت گردشگری، اقتصادی وکشاورزی نباید افراد بیکار داشته باشد.
وی ادامه داد: مرکز آموزش فنی وحرفه ای چابهار از سال 1373 دوره های آموزشی و مهارت آموزی را آغاز کرده است و سالانه بیش از هزار نفر از پسران و دختران را در رشته های مختلف آموزش داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار