در پی شهادت چند نفر از مرزبانان غیور و بسیجیان دلاور؛
مولوی عبدالحمید با صدور پیامی، حمله تروریستی به یکی از پاسگاه‌های مرزی در مرز میرجاوه را به‌شدت محکوم کرد و با مجروحين و بازماندگان شهدا ابراز همدردی نمود.
کد خبر: ۶۲۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 28 June 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید با صدور پیامی، حمله تروریستی به یکی از پاسگاه‌های مرزی در مرز میرجاوه را به‌شدت محکوم کرد و با مجروحين و بازماندگان شهدا ابراز همدردی نمود.
بر اساس این گزارش متن این پیام بدین شرح است:

 واکنش‌ها به خبر درگذشت مدیر محیط زیست منطقه آزاد چابهار/ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار: با حضور مصطفی‌زاده رویکرد محیط زیستی منطقه آزاد چابهار دو چندان شد/ مدیرعامل پتروشیمی مکران: فعالیت‌های دکتر مصطفی‌زاده در عرصه محیط زیست کشور ماندگار است

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

متأسفانه باری دیگر افراد فریب‌خورده دست به اقدام ناجوانمردانه تروریستی زدند و با حمله به یکی از پاسگاه‌های مرزی در منطقه «تهلاب» شهرستان میرجاوه، باعث شهید و زخمی شدن چند نفر از مرزبانان و بسیجیان عزیز شدند.
قطعا هرگونه ایجاد ناامنی و حمله به مرزبانان عزیز در راستای منافع مردم و منطقه نیست و فقط دشمنان این مرز و بوم از این قبیل اقدامات کور سود می‌برند.
این‌جانب این اقدام تروریستی و بزدلانه را به‌شدت محکوم می‌کنم و از بارگاه ایزد منان برای شهدای این حادثه رفع درجات و مغفرت، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم.

(مولوی) عبدالحمید
امام‌جمعه اهل سنت زاهدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار