سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری:
اولین جلسه ستاد راهیان نور استان در سال جاری با حضور سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و سایر اعضاء در استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 28 June 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محمد هادی مرعشی اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای به انحراف کشاندن جوانان کشور ؛ برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله اردوهای راهیان نور در واقع پاتک فرهنگی ما در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن است.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: به منظور صیانت و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان ؛ اردوهای راهیان نور همه ساله برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دفاع مقدس و نسل جوان امروز از اهداف مهم این برنامه است ؛ افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشمند برای انتقال پیام شهدای معظم جنگ تحمیلی به جوانان امروزی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان می باشد.

مرعشی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد هفت هزار و541 نفر از استان سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند و در سال جاری نیز برای اعزام ده هزار نفر برنامه ریزی شده است.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری در پایان این نشست خواستار همکاری بیشتر دستگاههای اجرایی استان با متولیان امر برای اعزام حداکثری افراد به این برنامه عظیم ملی و معنوی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار