کد خبر: ۶۲۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲ 04 July 2018
موزه‌ی ملی آثار باستانی هلند، تصویری از دیکتاتور رومی ژولیوس سزار را که از طریق فناوری سه بعدی به دست آمده است، رونمایی کرد. این تصویر سه بعدی بر اساس اطلاعات و داده‌هایی از مجسمه و آثار باستانی حاکم روم جمع شده است.
 

کشف حقیقت جالب از ژولیوس سزار پس از بازسازی چهره اش

اختصاصی «تابناک با تو»؛ موزه ی ملی آثار باستانی هلند تصویری از دیکتاتور رومی ژولیوس سزار، که از طریق فناوری سه بعدی به دست آمده است را رونمایی کرد. این تصویر سه بعدی براساس اطلاعات و داده هایی از مجسمه و آثار باستانی حاکم روم جمع شده است.

این موزه به تصویری شگفت انگیز سه بعدی دست یافته که تورم و بزرگی غیر طبیعی و برآمدگی غیر عادی را در سر او نشان می دهد. بنا به گزارش فاکس نیوز، ژولیوس سزار حاکمی بود که از کچل بودن و رنگ روشن پوستش هم خجالت می کشید.

خانم «مایا دولوسی» دانشمند انسان شناسی می گوید: پزشکان بر این باورند که شکل غیرطبیعی سر سزار می تواند پس از یک زایمان سخت و سنگین رخ داده باشد که پیش از این برای نقاش ها غیر قابل تصور بوده است.

کشف حقیقت جالب از ژولیوس سزار پس از بازسازی چهره اش

کارشناسان موزه می گویند: بازسازی مجسمه سر ژولیوس سزار بر پایه اسکن سه بعدی و با فناوری های کامپیوتری و با جزئیات گرفته شده از مجسمه ی مرمری شکسته صورت گرفته است.

کارمندان موزه می افزایند که مجسمه ی مذکور به دلیل گم شدن بینی و چانه اش در حالتی رقّت انگیز بوده و به همین دلیل تصمیم گرفته اند تا با نیمی از مجسمه ی ژولیوس سزار که در موزه تورینو ایتالیا است قسمت های ناقص را کامل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار