رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیران جامعه اسلامی باید متعهد، بااخلاق، متواضع و به معنای واقعی خدمتگزار باشند.
کد خبر: ۶۲۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 05 July 2018

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش شال که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی عدالت را محور کار خود قرار داده است و همه به برکت خون شهدا و انقلاب سوار بر کشتی نظام هستیم، پس با هر نگاه سیاسی همه باید تلاش کنیم برای رسیدن به اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی افزود: همه در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و آموزه های دینی و اهل بیت (ع) در زندگی فردی و اجتماعی یکایک ما جاری است، پس مدیران جامعه اسلامی نیز باید متعهد، با اخلاق، متواضع و به معنای واقعی خدمتگزار باشند.

 قدرتی بیان کرد: امروز آسیب های اجتماعی رو به افزایش است و برای کاهش معضلات، آسیب های اجتماعی و جرائم باید خود مردم به میدان بیایند و دستگیر مسئولان باشند زیرا تا زمانی که مردم نسبت به اتفاقات جامعه مسئولیت اجتماعی نداشته باشند به موفقیتی دست نخواهیم یافت.

این مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال این است که ذهن جوانان ما را منحرف کند و ذهنیت غلط و اهداف شوم خود را به جامعه ما تحمیل کند.

وی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام در صورتی حرف از حقوق بشر می زنند که خود متهمین اصلی زیر پا گذاشتن حقوق بشر هستند و مردم بسیاری از کشورها را همچون سوریه، یمن، فلسطین و عراق را به خاک و خون کشیده اند، پس باید آگاه باشیم و نگذاریم به اهداف شیطانی خود دست یابند.

رئیس کل دادگستری قزوین خاطر نشان کرد: توصیه به همکاران قضایی و سایر عزیزان این است که پیوسته دستگاه قضایی را همراهی کنید، دستگاه قضایی علیرغم استقلال، منعطف است تا بتواند به تناسب شرایط خدمات مطلوب را ارائه کند.

سید محمد علی موسوی، رئیس سابق دادگاه عمومی بخش شال نیز گفت: روحیه مردم شال در بحث صلح و سازش بسیار بالا است و به همین خاطر بسیاری از پرونده ها در این حوزه با گذشت طرفین مختومه می شود.

موسوی خاطر نشان کرد: در مدت ۳ سال مدیریت قضایی بنده در بخش شال بیش از ۵ هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و جرائم خشن نیز در شال کاهش چشمگیری داشت.

در ادامه محمد رمضانی، رئیس جدید دادگاه عمومی بخش شال افزود: شرایط کنونی جامعه به گونه ای است که نیاز دارد همه مسئولان همدل و همراه باشند و باید به این باور برسیم که با همفکری می توان گره از مشکلات مردم گشود.

رمضانی افزود: احقاق حق و تحقق عدالت از وظایف ذاتی و قانونی دستگاه قضایی است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا اگر حقی از کسی ضایع شده است به او بازگردانده شود.

رئیس جدید حوزه قضایی بخش شال بیان کرد: صلح و سازش، تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها، برخورد قاطع با متخلفان، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و معتمدین از اهداف کاری بنده در شهر شال است.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاه قضایی به دور از جریانات و در مسیر قانون حرکت خواهد کرد و در این مسیر با کسانی که بخواهند با اهداف شخصی موجب تضییع حقوق جامعه شوند و یا امنیت و آسایش عمومی را مختل نمایند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار