استاندار آذربایجان ‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز خوشبختانه در بحث تأمین کالای اساسی مشکلی در استان وجود ندارد اما باید با برنامه‌ریزی در راستای ذخیره‌سازی‌های به‌موقع و هوشیارانه عمل شود .
کد خبر: ۶۳۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 14 July 2018

استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی آذربایجان ‌شرقی نداریم و جای نگرانی نیست.

به گزارش  تابناک تبریز از خبرگزاری ها؛ مجید خدابخش ظهر امروز شنبه در جلسه تنظیم بازار استان در تبریز ابراز داشت: باید با برنامه ‌ریزی درست در راستای ذخیره‌ سازی ‌های به ‌موقع و هوشیارانه عمل شود .

وی، واردات دام زنده را یکی از نیازهای بازار دانست و گفت: واردات دام زنده و لاشه دام هر دو باید در دستور کار سازمان‌های مربوطه قرار گیرد و با رفع موانع با قیمت مناسب، گوشت قرمز از طریق کشورهای همسایه وارد بازار شود.

استاندار آذربایجان‌شرفی، میزان نهاده‌های دامی استان را بیش از یک میلیون تن عنوان کرد و گفت: برای پیشگیری از بروز مشکلات در فعالیت بخش دام و طیور در آینده، تامین این به صورت جدی پیگیری شود.

وی همچنین نظارت بر صادرات مواد پتروشیمی و تأکید بر اولویت مصرف داخل را متذکر شد و خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که بخش اعظمی از مواد اولیه بنگاه‌های اقتصادی توسط پتروشیمی‌ها تأمین می‌شود، انتظار داریم نظارت بر ارائه محصولات پتروشیمی در سطح کلان به‌صورت دقیق مورد بازبینی قرار گیرد.

استاندار آذربایجان ‌شرفی با تاکید بر اینکه استان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی دارد، ادامه داد: در بحث تأمین کالای اساسی مشکلی در استان وجود ندارد ولی باید با برنامه‌ ریزی در راستای ذخیره‌سازی‌ های به ‌موقع و هوشیارانه عمل شود .

خدابخش همچنین با تاکید براینکه باید با گرانفروشی، احتکار و متخلفان مالی به صورت شدبدی برخورد شود، ابراز داشت: کسانی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

وی افزود: اگر مواد اولیه ‌ای وارد بازار شده است، باید مشخص باشد که این مواد چگونه و به چه میزان وارد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :