رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان گفت: سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری نیازمند حمایت جدی است و باید موانع جذب سرمایه‌گذار حوزه شهری در همدان رفع شود.
کد خبر: ۶۳۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 19 July 2018
رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان گفت: سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری نیازمند حمایت جدی است و باید موانع جذب سرمایه‌گذار حوزه شهری در همدان رفع شود.

به گزارش مهر، سید مسعود عسگریان در جمع خبرنگاران بابیان اینکه جذب سرمایه‌گذار در حوزه شهری نقش مهم و تأثیرگذاری بر پیشرفت و رونق اقتصاد شهری دارد، گفت: نگاه مجموعه شورای شهر همدان در بخش سرمایه گذاری شهری فرابخشی است.

وی جذب سرمایه گذار را در ایجاد ظرفیت‌های جدید شغلی در حوزه شهری مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: جذب سرمایه گذار بر توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی شهر اثر مستقیم دارد.

عسگریان با تاکید بر توجه به حمایت‌های جدی‌تر از سرمایه گذاران پروژه‌های حوزه مدیریت شهری، عنوان کرد: شهر همدان از زمینه‌های بسیار مساعدی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان شرط تحقق این مهم را ایجاد امنیت و حفظ سرمایه و اعتمادسازی برای سرمایه گذار دانست و گفت: فردی که سرمایه خود را به مشارکت می‌گذارد روی بسیاری از مسائل دقت نظر و توجه همه جانبه دارد و به جزیی‌ترین مطلب و روند کار دقت می‌کند.

وی باتاکید بر استقبال از حضور سرمایه گذاران حوزه شهری در بحث اقتصادی و گردشگری، عنوان کرد: شهردار همدان باید همراهی بیشتری با سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشد و نسبت به تهیه بسته‌های حمایتی اقدام کرده و آن را برای تصویب به شورای شهرارائه دهد.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذار تنها نباید در حد شعار بماند، عنوان کرد: اگر از سرمایه گذار حمایت واقعی صورت پذیرد شاهد دستاورد‌های مثبت و توفیق در مسیرتوسعه شهر خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار