معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان خبر داد
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان به تشریح برنامه‌های دهه کرامت این حوزه در سال‌جاری پرداخت و گفت همزمان با ایام دهه کرامت ۱۱۷ دانشجوی پسر تحت حمایت و ۱۹۰ مددجوی دختر به اردوهای زیارتی آموزشی مشهدمقدس و قم اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 21 July 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سیدمحمدعلی حسینی معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) از اول ذی القعده لغایت روز یازدهم ذی القعده مصادف با سالروز ولادت پرخیر و برکت امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی با مشارکت خانواده بزرگ کمیته امداد برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری جشن دهه کرامت با هدف افزایش کیفیت برنامه‌های ویژه این ایام، افزود: باتوجه به عناوین روزهای دهه کرامت نسبت به طراحی و اجرای برنامه‌های متنوع در تمام مراکز فرهنگی و اداری کمیته مداد این استان اقدام شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ویژه برنامه جشن رضوی و آیین گرامیداشت روز دختر به عنوان محور اصلی برنامه‌ها در کانون دائم امام رضا (ع) شهرستان زاهدان و شهرستان‌های مختلف این استان با حضور انبوه خانوارهای تحت حمایت برگزار می شود.

حسینی یادآور شد: آذین‌بندی کانون‌های دائم و موقت دانش آموزان مددجو کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان، پخش سرود، مولودی‌خوانی، پخش شیرینی، برگزاری محافل انس با قرآن و طرح فلاح از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی اعلام کرد: شناسایی و تجلیل از دختران فعال در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد، برگزاری جشن تکلیف برای برای دختران تحت حمایت در سن تکلیف و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان نیز همزمان با دهه کرامت در سراسر این استان برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعزام ۱۱۷ دانشجوی پسر تحت حمایت به مشهد مقدس و ۱۹۰ مددجوی دختر به استان قم، افزود: رویکرد اصلی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت خدمت کریمانه در پرتو محبت اهل بیت (ع) است و در این رابطه برنامه های متنوعی اجرا می شود.

حسینی گفت: همچنین طرح فلاح به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی حوزه فرهنگی کمیته امداد این استان به منظور تقویت باورهای دینی و معرفتی و سطح معلومات و معارف دینی مددجویان در روزهای ولادت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و روز گرامیداشت حضرت احمد بن موسی(ع) اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار