فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل فراری درگیری باغ تفریحی اطراف شهر یاسوج خبر داد. 
کد خبر: ۶۳۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 03 August 2018

تابناک کهگیلویه و بویراحمد/ اخبار حوادث، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل فراری درگیری باغ تفریحی اطراف شهر یاسوج خبر داد. 

سردار "مهدی انصاری" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت : با تلاش شبانه روزی و تدبیر کارآگاهان پلیس آگاهی استان و همکاری ریش سفیدان، متنفذین و خانواده متهم به قتل، فردی که تیر ماه امسال در یکی از باغ های تفریحی واقع در تنگ مهریان یاسوج  مرتکب قتل شده بود، شب گذشته شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: حمایت  دستگاه مقتدر قضایی، معتمدین، ریش سفیدان و خانواده فرد قاتل در همکاری با نیروهای انتظامی ، به جهت برقراری نظم، امنیت و انجام مراحل قانونی ، قابل قدردانی است.

سردار انصاری تصریح کرد: بدون شک عدم مهارت در کنترل خشم و عصبانیت لحظه ای در وقوع این قتل نقش داشته است از این رو لازم است برخی مهارت های فردی و اجتماعی مانند ارتباط صحیح و کنترل هیجاناتی همچون خشم را فرا بگیریم و بر رفتارهای احساسی خود مسلط باشیم.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، جایگاه امنی برای مخفی شدن متهمان نبوده و پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار