امام‌جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه گفت: امروز خواسته مردم برخورد جدی با مفسدان اقتصادی است که اگر پیش از این انجام شده بود، امروز شاهد شتر دزدیِ تخم‌مرغ دزدان نبودیم.
کد خبر: ۶۳۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 04 August 2018

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این هفته ابرکوه، اظهار کرد: امروز کشور در شرایط ساختگی تلاطم و فراز و نشیب‌های اقتصادی به‌ویژه در بازار سکّه، ارز، لوازم‌خانگی، مواد غذایی و صنعتی به سر می‌برد.

ختم کردن جنگ اقتصادی به اغتشاش در کشور هدف دشمن است

حسینی اذعان کرد: افسارگسیختگی دیوِ گرانی، افزایش قیمت نامعقول و غیرمنطقی برخی کالاها نشان داد که جنگ روانی و مدیریت‌شده دشمن، توانسته است برای خود کارایی داشته باشد.

امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: گام بعدی این پروژه پلید، ناامید سازی افکار عمومی نسبت به کنترل و مهار قیمت کاذب کالاها توسط دولتمردان و به چالش کشاندن وضعیت اقتصادی و نظام پولی و ارزی کشور است.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد در سومین گام خود پس از ایجاد زمینه سلب اعتماد و ناامیدی مردم از حل مشکلات، با فراخوان تجمعات و اعتراضات خیابانی در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضاهای مجازی معاند، آشوب و اغتشاش در کشور ایجاد کند.

حسینی یادآور شد: باید بدانیم که عملیات روانی دشمن بر بسترهایی سوار می‌شود که حساسیت مردم را در پی دارد؛ مانند اینکه همه می‌دانند که بخشی از مشکلات موجود معلول ظهور فساد در بعضی دستگاه‌ها و ناکارآمدی برخی مسئولان و دولتمردان است.

مردم از ناکارآمدی در بخش نظارتی دستگاه‌های دولتی ناراضی هستند

خطیب جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: مردم ما انقلابی و در عین حال بسیار نجیب و وفادار به‌نظام و انقلاب هستند؛ اما وقتی ناکارآمدی را در بخش نظارتی دستگاه‌های مسئول دولتی می‌بینند که هرکس تاکنون هر غلطی خواسته کرده و تنها بخشی از خلاف‌کاران لو رفته‌اند، با خود می‌گویند: من از بیگانگان هرگز ننالم که هر چه کرد به ما آن آشنا کرد.

وی تأکید کرد: اگر از زمان دولت هشتم تاکنون که مقام معظم رهبری به صورتی رسا و شفاف، مسئولین کشور را به مبارزه با فقر، فساد و تبعیض فراخواندند، آقایان جلو تخم‌مرغ دزدان را می‌گرفتند امروز شاهد شتر دزدی نبودیم.

حسینی ادامه داد: اگر رئیس دولت نهم و دهم تهدیدهای خود را مبنی بر لو دادن مفسدان دانه دشت اقتصادی عملی کرده بود با مفسدان اقتصادی مبارزه می‌شد، امروز این‌همه گستاخی اقتصادی را توسط مفسدان بیت‌المال خوار نداشتیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: اگر در گذشته و یا حال شاهد اعدام یک عنصر از صد عنصر فساد در کشور توسط دستگاه قضا بودیم، امروز شهرام جزایری‌ها آزادانه نمی‌گشتند و به ریش همه ما نمی‌خندیدند و مردم هم دلگرم‌تر بودند.

حسینی با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید از قصور خود استغفار کنند، افزود: علت اینکه از قانون شفاف‌سازی و کنترل سرمایه دولتمردان، نمایندگان و مقامات گذشته طفره می‌روند و همراهی نمی‌کنند، این است که «گر امر شود که مست گیرند، در شهر هر آنچه هست گیرند»

وی در خاتمه بیانات خود تأکید کرد: که مردم خواستار برخورد جدی و قاطع به دور از شعار هستند و یکی از مطالباتشان نیز تحول در کابینه دولت و به‌کارگیری نیروهای کاردان و دلسوز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار