کد خبر: ۶۳۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 04 August 2018

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با پیروزی سه بر صفر مقابل فولاد خوزستان به صدر جدول لیگ هجدهم برسد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
پرسپولیس این دیدار را با ترکیب رادوشوویچ، محمد انصاری، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و علی علیپور آغاز کرد
در طرف دیگرمیدان فولادی ها نیز احسان مرادیان، سینا مریدی، پیمان شیرزادی، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، فرشاد سالاروند، رضا میرزایی، سروش رفیعی، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا را به میدان فرستاد.
پرسپولیس با شروع نیمه نخست، بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و بار ها دروازه فولاد را با خطر جدی روبه رو کرد. در دقیقه 20 این دیدار سیامک نعمتی موفق شد با شوت بسیار زیبای خود از پشت محوله جریمه گل نخست این مسابقه را وارد دروازه فولاد خوزستان کند تا نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم شاگردان برانکو ایوانکوویچ همچنان به بازی هجومی خود ادامه دادند و سینا مرادی بازیکن تیم فولاد خوزستان با دریافت کارت زرد دوم مسابقات از زرگر داور این دیدار از زمین اخراج شد.
گادوین منشا مهاجم پرسپولیس که بعد از مصدومیت شدید کمال کامیابی نیا جای او را در زمین مسابقه گرفته بود در دقیقه 65 برروی پاس علی علیپور گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند اما این پایان کار این مسابقه نبود.
سیامک نعمتی ستاره پرسپولیس در این مسابقه در دقیقه 75 توانست گل سوم بازی و گل دوم خود را برای پرسپولیس وارد دروازه کند تا این دیدار در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.
پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در دو هفته نخست لیگ هجدهم نیز به پیروزی رسیده و با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. شاگردان برانکو در هفته آینده باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند.
** نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر:
*پارس جنوبی 2 - نفت مسجدسلیمان صفر
گل: عماد میرجوان و ابراهیم صالحی
*ذوب آهن 2 - استقلال تهران 2
رضا حبیب زاده و هرناندز برای ذوب آهن، وریا غفوری (2 گل) برای استقلال
*پیکان 3 - سایپا صفر
گل: محمد قاضی، امید خالدی(گل به خودی) و ماهان رحمانی
*استقلال خوزستان یک - پدیده مشهد 2
وحید خشتان برای استقلال خوزستان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری برای پدید
*تراکتورسازی 1 نساجی 1
گل: آنتونی آستوکس برای تراکتور سازی امید سینگ برای نساجی
*صنعت نفت 1 گسترش فولاد 1
گل: جعفر سلمانی برای صنعت نفت و پیمان بابایی برای گسترش فولاد
*سپیدرود رشت 1 سپاهان 6
گل: سجاد شهباززاده (2 گل)، ساسان انصاری (2 گل)، محمد ایران پوریان و مهرداد محمدی برای سپاهان و حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی برای سپیدرود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار